Доставка

Kegel8 България работи с куриерска компания Econt. При наличност пратките се изпращат до 2 работни дни на територията на България. Предлагаме различни варианти за плащане през онлайн магазина, също и услугата "наложен платеж" (с пощенски паричен превод). При желание от ваша страна, можем да изпратим уредите и с предпочитана от вас куриерска фирма. Можете да се свържете с нас на office@kegel8.bg или на тел: (+359) 899 37 73 62.

 

 

Политика за възстановяване или замяна

 

 

Ако промените решението си

 

Понякога може да направите поръчка и после да промените решението си. Това е ОК. Имате 14 дни, за да ни изпратите продукта обратно и да го замените или да получите парите си обратно. Всичко, което искаме е, стоките да се връщат в състоянието, в което са били преди продажбата. Това означава, че не сте отваряли или повреждали опаковката и не сте опитвали да използвате продукта. В противен случай не можем да приемем върнатата стока.

 

Повредени или дефектни стоки

 

Ако вашият артикул е дефектен, обърнете се към нас заедно с оригиналната информация за гаранцията, която придружава продукта, за да можем да обработим искането Ви възможно най бързо.

 

Методи за плащане и възстановяване на суми

 

Когато връщате артикул, начина, по който първоначално сте платили за поръчката, ще определи как ще ви бъдат възстановени средствата.

 

Правила и условия

 

- Ако в рамките на 14 дни промените предпочитанията си, ще ви предложим замяна с друг продукт, само при положение, че артикулът НЕ е разопакован. Ако не желаете, ще получите възстановяване на платената сума на първоначалната дебитна, кредитна карта, използвана за покупка. При плащане с наложен платеж, ще възстановим парите Ви на посочената от Вас банкова сметка. 

 

- Важно е всеки артикул, освен ако не е дефектен, да се върне в състоянието преди продажба. Трябва да са съхранени всички оригинални опаковки и етикети, да е неотворен, неповреден и неизползван.

 

- Ще възстановим всички плащания, които сме получили от вас, с изключение на разходите за нашата стандартна доставка. Таксата за транспорт на върнатите стоки до нас се поема от Вас.

 

 

Процес на връщане на продукт

 

Как да върнете продукт?

  1. Изпратете ни номера на поръчката си, основанието за връщане и името си на office@kegel8.bg. Ние ще потвърдим приемането на Вашето заявление и ще ви информираме дали то отговаря на критериите за връщане.
  2. След като получите потвърждение от нас, опаковайте продуктите добре в чанта или кутия. Отбележете името си, номера на поръчката и телефона си на върху външната транспортна опаковката на продуктите. Не пишете и не залепвайте нищо върху опаковката на самия продукт!
  3. Изпратете обратно стоките си на посочения от нас адрес. Поискайте обратна разписка или друга форма на доказателство за изпращането на пощенската пратка - това ще помогне, ако стоките ви се изгубят по пътя към нас
  4. След като обработим вашата заявка за връщане, ще получите имейл от нас, с който потвърждаваме връщането и уточняваме начина за възстановяване на платената от вас сума или замяна с друг артикул. Стремим се този процес да отнема повече от 14 дни.

 

Липсващи, непълни, повредени и дефектни артикули

 

 

Липсващи поръчки

Ако поръчката ви е изпратена, но не е пристигнала при Вас в рамките на очаквания период и сте се опитали да проследите поръчката си, обадете се на 0899 37 73 62 или пишете на office@kegel8.bg.

 

Непълни / Неправилни поръчки

Ако сте получили само част от вашата поръчка или грешен артикул, обадете се на 0899 37 73 62 или пишете на office@kegel8.bg.

 

 

Повредени продукти

В малко вероятния случай продуктът, който сте поръчали да е дефектен, той може да бъде върнат в рамките на разумен период от време. Просто съхранявайте цялата оригинална информация за опаковката. Гаранцията, която придружава продукта ви, ще ви е необходима, ако продуктът е дефектен. Просто следвайте процеса на връщане на продукт.

 

 

 

Как да промените поръчката си или да я анулирате?

 

 

Свържете възможно най-бързо с нашия екип за обслужване на клиенти на на 0899 37 73 62 или пишете на office@kegel8.bg. Ако го направите достатъчно бързо може да успеем да коригираме поръчката ви преди да бъде изпратена. Но имайте предвид, че в повечето случаи това не е възможно, защото вашата поръчка се изпраща по куриер възможно най-бързо.

 

Но не се притеснявайте, ако не можем да коригираме поръчката ви, вие можете да върнете продукта в рамките на 14 дни от първоначалната поръчка.

 

ВАЖНО: Моля запознайте се с политиката ни за възстановяване или замяна.

 

 

Продукти извън наличност

 

 

Защо продуктите, количествата от които са изчерпани, все още се показват онлайн?

 

Това е така, за да можете да видите информацията за продукта и да знаете, че ще можете да го купите онлайн, когато има ново зареждане.

За да не пропуснете и новото зареждане  - просто ни изпратете имейл на office@kegel8.bg и ще бъдете сред първите, които ще разберат, когато имаме ново зареждане.