Kegel8 България работи с куриерска компания Econt. При наличност пратките се изпращат до 2 работни дни на територията на България. Предлагаме различни варианти за плащане през онлайн магазина, също и услугата "наложен платеж" (с пощенски паричен превод). При желание от ваша страна, можем да изпратим уредите и с предпочитана от вас куриерска фирма. Можете да се свържете с нас на office@kegel8.bg или на тел: (+359) 899 37 73 62.
Ако промените решението си
Понякога може да направите поръчка и после да промените решението си. Това е ОК. Имате 14 дни, за да ни изпратите продукта обратно и да го замените или да получите парите си обратно. Всичко, което искаме е, стоките да се връщат в състоянието, в което са били преди продажбата. Това означава, че не сте отваряли или повреждали опаковката и не сте опитвали да използвате продукта. В противен случай не можем да приемем върнатата стока.
Повредени или дефектни стоки
Ако вашият артикул е дефектен, обърнете се към нас заедно с оригиналната информация за гаранцията, която придружава продукта, за да можем да обработим искането Ви възможно най бързо.
Методи за плащане и възстановяване на суми
Когато връщате артикул, начина, по който първоначално сте платили за поръчката, ще определи как ще ви бъдат възстановени средствата.
Правила и условия
- Ако в рамките на 14 дни промените предпочитанията си, ще ви предложим замяна с друг продукт, само при положение, че артикулът НЕ е разопакован. Ако не желаете, ще получите възстановяване на платената сума на първоначалната дебитна, кредитна карта, използвана за покупка. При плащане с наложен платеж, ще възстановим парите Ви на посочената от Вас банкова сметка.
- Важно е всеки артикул, освен ако не е дефектен, да се върне в състоянието преди продажба. Трябва да са съхранени всички оригинални опаковки и етикети, да е неотворен, неповреден и неизползван.
- Ще възстановим всички плащания, които сме получили от вас, с изключение на разходите за нашата стандартна доставка. Таксата за транспорт на върнатите стоки до нас се поема от Вас.
Как да върнете продукт?
Липсващи поръчки
Ако поръчката ви е изпратена, но не е пристигнала при Вас в рамките на очаквания период и сте се опитали да проследите поръчката си, обадете се на 0899 37 73 62 или пишете на office@kegel8.bg.
Непълни / Неправилни поръчки
Ако сте получили само част от вашата поръчка или грешен артикул, обадете се на 0899 37 73 62 или пишете на office@kegel8.bg.
Повредени продукти
В малко вероятния случай продуктът, който сте поръчали да е дефектен, той може да бъде върнат в рамките на разумен период от време. Просто съхранявайте цялата оригинална информация за опаковката. Гаранцията, която придружава продукта ви, ще ви е необходима, ако продуктът е дефектен. Просто следвайте процеса на връщане на продукт.
Свържете възможно най-бързо с нашия екип за обслужване на клиенти на на 0899 37 73 62 или пишете на office@kegel8.bg. Ако го направите достатъчно бързо може да успеем да коригираме поръчката ви преди да бъде изпратена. Но имайте предвид, че в повечето случаи това не е възможно, защото вашата поръчка се изпраща по куриер възможно най-бързо.
Но не се притеснявайте, ако не можем да коригираме поръчката ви, вие можете да върнете продукта в рамките на 14 дни от първоначалната поръчка.
ВАЖНО: Моля запознайте се с политиката ни за възстановяване или замяна.
Защо продуктите, количествата от които са изчерпани, все още се показват онлайн?
Това е така, за да можете да видите информацията за продукта и да знаете, че ще можете да го купите онлайн, когато има ново зареждане.
За да не пропуснете и новото зареждане - просто ни изпратете имейл на office@kegel8.bg и ще бъдете сред първите, които ще разберат, когато имаме ново зареждане.