ВАШИЯТ НАЙ-ДОБЪР ПРИЯТЕЛ В КЕГЕЛ УПРАЖНЕНИЯТА

12 май 2018
ВАШИЯТ НАЙ-ДОБЪР ПРИЯТЕЛ В КЕГЕЛ УПРАЖНЕНИЯТА

Какво са Кегел упражнения? Разработени от калифорнийския гинеколог д-р Арнолд Кегел, това са упражнения, които са клинично доказано, ефективно, неоперативно лечение на слабости на тазовото дъно.

 

 

Излишно е да казваме, че ако нямате деца/ нямате 50 години/ можете да кихнете с пълен пикочен мехур без проблем, не е нужно да се притеснявате за Кегел упражнения!

 

 

Тазовото дъно е като всеки друг мускул в тялото и ако не го използвате ще го загубите! Независимо дали виждате знаците или не, мускулите на тазовото дъно бавно губят еластичността, тонуса и силата си от навършването на 18-годишна възраст. Не се шегуваме!

 

Знаейки тези факти, предполагаме, че искаш да научиш повече...

 

Какво е тазовото дъно? Защо трябва да му обръщам толкова внимание?

 

Ако мислите, че стегнатото коремче е приоритет, помислете отново!

 

 

Тазовото дъно е група от мускули, които се простират от пубиса до опашната кост. То игра е ролята на хамак, който поддържа матката, пикочния мехур и червата, пазейки ги от гравитацията и държейки всичко на място.

 

 

Ако оставите тези мускули да се отпуснат, както те естествено ще направят при всички нас (значително по-бързо, ако сте родили или сте на прага на менопаузата), Вие съзнателно се поставяте в риск от изпускания когато се смеете, кашляте или кихате или още по-лошо – мускулите на тазовото дъно могат да се отпуснат до толкова, че да се получи пролапс на тазовите органи.

 

 

Упражнявайки мускулите на тазовото дъно ще започнете да усещате разлика и да разбирате важността им. Ще се чувствате по-тонизирани („там долу”), ще имате по-добър контрол над пикочния си мехур и ще имате значително по-добро интимно усещане... а също и вашият партньор! А това упорито коремче вероятно също се дължи на слабо тазово дъно. Стягането на тези мускули ще Ви помогне и да приберете долната част на коремчето!

 

 

„Ако не ги тренирате (мускулите на тазовото дъно) това може да доведе до инконтиненция и проблемът

прогресивно да нарасне... Добрата новина е, че ако ги тренирате редовно може да предотвратите това.”

 

Д-р Доун Харпър 

 

 

 

 

Как се правят Кегел упражнения?

 

 

Разбрахте ли? Веднъж щом ги овладеете можете да включите „бързи” -  абсолютно същият процес като горния, но стягате само за две секунди и отпускате за две секунди. Стремете се да правите 10 повторения от „бавни” (за 5 секунди стягане/ отпускане) и 10 повторения от „бързи” (за 2 секунди стягате/ отпускате).

 

 

Резултати

 

Придържайки се към стриктна програма, в която тренирате по поне 5 пъти на ден можете да очаквате да започнете да усещате разликата до 8-20 седмици.

 

 

Искате бързи и гарантирани резултати?

 

Дайте на Kegel8 само 12 седмици и ще получите резултати! Kegel8 Ultra 20 използва невромускулна електростимулация, за да предизвика стягане на мускулите на тазовото Ви дъно. Умереният електрически поток се подова директно в мускулите чрез вагинална сонда за бързо, ефективно тонизиране и подсилване.

 

 

„Сондата стимулира мускулите – правилните мускули, по правилния начин”

 

Д-р Крис Стийл

 

 

Не си мислете, че това е уред за мързеливци – факт е, че Кегел упражненията не са лесни. В действителност 50% от жените не знаят как ефективно да изпълняват упражненията за тазовото дъно (а ние подозираме, че 90% от жените забравят или просто не могат да намерят време да ги правят – още повече пък правилно!)

 

 

Кегел упражненията с електрическия тазов стимулатор на Kegel8 са доказано двойно по-ефективни от свободно правените упражнения за тазово дъно, което означава, че е необходимо да правите упражненията само веднъж дневно. Просто изберете една от 20-те предварително подготвени програми медицински сертифицираното устройство и оставете на Kegel8 да свърши цялата работа.

 

 

Доверете ни се, ще бъдете удивени от резултатите!

 

 

Създаден и произведен във Великобритания, за да гарантира най-високо качество и безопасност за всичките Ви медицински нужди.

 

Руският хитов тренажор за интимна гимнастика е в предпродажба до 28 октомври

прочети още

Момичетата на възраст от 12 до 17 г. трябва да бъдат обучавани в училище как да изпълняват упражнения за тазовото дъно. Това се посочва в проект за нови здравни препоръки на National Institute of Health and Care (NICE) – Националният институт по здраве и грижи във Великобритания.

прочети още

Информацията в книгата на Екатерина Смирнова е необходима на всяка жена, независимо от нейната възраст и разбирания!

прочети още