КЕГЕЛ УПРАЖНЕНИЯТА НЕ РАБОТЯТ?!

11 май 2018
КЕГЕЛ УПРАЖНЕНИЯТА НЕ РАБОТЯТ?!

 

 

Това е често срещано мнение за упражненията за тазовото дъно (или Кегел упражненията, както още са известни), но истината е, че ако те не работят за теб има причина за това.

 

 

Често срещани грешки

 

 

 

1. Стягате дупето

Най-трудната част може да бъде да идентифицирате правилните мускули. Стегнете се сякаш се опитвате да спрете изпускането на газове и урина едновременно. Не напрягайте дупето или коремните мускули.

 

 

2. Задържате дъха си

Това не е правилно. Дишайте нормално. Трябва да можете да водите разговор докато правите упражненията без никой да разбира... освен само, че ще е малко трудно да говорите и да броите в същото време.

 

 

3. Не повдигате, а натискате надолу

Това е ключово – представете си, че повдигате мускулите на тазовото дъно нагоре към пъпа. Ако натискате надолу може да навредите повече.

 

 

4. Отказвате се

Кегел упражненията трябва да са част от дневната Ви рутина. За свободно правени упражнения се препоръчват 10-20 повторения, 5 пъти на ден, всеки ден... А достигнахте ли тази цел?

 

 

„Ако не ги тренирате (мускулите на тазовото дъно) това може да доведе до инконтиненция и проблемът прогресивно да нарасне... Добрата новина е, че ако ги тренирате редовно може да предотвратите това.”

Д-р Доун Харпър

 

 

Как разбирам, че ги правя правилно?

 

 

Много здравни специалисти препоръчват теста с пръстите. Поставете няколко пръста във вагината си и стегнете, както когато правите упражненията. Трябва да усетите нежно пристягане около пръстите си, ако стягате мускулите правилно.

 

 

Вземете си личен треньор

 

 

Не се тревожете, няма да Ви кажем да тръгнете на фитнес и да си намерите компания за Вашите Кегел упражнения!

 

Ако обичате новите технологии, новият умен тренажор за Кегел упражнения KGoal е точно за вас. Той представлява интерактивна тренировъчна система за жени (уред + безплатна смартфон апликация), която предлага уникална комбинация от инструкции, проследяване на напредъка, биофийдбек (обратна връзка), персонализирани тренировки и дори тренировки под формата на забавни игри.

 

Kegel8 биофийдбек тренажорът е друг вариант да си осигурите личен Кегел треньор в комфорта на собствения Ви дом. Екранът му Ви показва кога стягате правилните мускули и колко ефективно го правите! Той измерва силата на мускулите на тазовото дъно със своята уникална Squeeze Scale™ скала, така че можете да следите резултатите си!

 

 

Това е отговорът как да останете мотивирани!

 

 

„ Удивително е как си мислех, че съм стягала  правилните мускули, но не бях докато не започнах да използвам тренажор и не разбрах кои са те”

П. Р.

 

 

Какво да правя, ако упражненията за тазовото дъно не работят?

 

 

Ако упражненията за тазовото дъно наистина не работят за Вас е много вероятно мускулите Ви да са твърде слаби, за да бъдат ефективни свободно изпълняваните Кегел упражнения. В такъв случай Ви съветваме да се консултирате с личния си лекар. Не се тревожете, това не означава, че операцията е единственото решение и определено не е най-лесното...

 

Електрoнните тазови тренажори Kegel8 са лечение в домашни условия. Проучване направено наскоро показва, че 64% от поръчките на Kegel8 във Великобритания са по препоръка на общопрактикуващите лекари, консултанти или здравни специалисти.

 

 

 

Kegel8 – 64%  от покупките са по лекарска препоръка

 

 

„Нямам време за упражнения за тазовото дъно”

 

 

С Кегел тренажор трябва да ги правиш само веднъж дневно и ще видиш резултати след едва 12 седмици

 

 

„Не мога да усетя мускулите на тазовото дъно, следователно не мога до ги стегна”

Kegel8 Ultra 20 тренира мускулите Ви вместо Вас като използва невромускулна електростимулация. Неговите клинично доказани програми могат да ви помогнат да си върнете усещането, което сте загубили.

 

 

„Не искам да използвам вагинална сонда”

Всички сонди са изработени с внимание към комфорта и с ергономичен дизайн. Вие все пак можете да използвате Kegel8 Ultra 20 с външни електроди. Никакви сонди не са необходими!

 

 

„Ако Кегел упражненията не работят за мен, как тогава Kegel8 ще ми помогне?”

Невромускулна  електростимулация използвана от Kegel8 е доказано двойно по-ефективна от свободно изпълняваните упражнения за тазово дъно.

 

 

Кой Kegel8 е правилният за мен?

 

 

В Кегел България обръщаме голямо внимание на това от коя от нашите клинично доказани програми имате нужда – от лечение на пролапс до подобряване на интимните усещания; от поддържащи упражнения за тазовото дъно до освобождаване от тазови болки. Kegel8 Ултра 20 има над 20 програми съставени с мисъл за Вас. Всичко, което трябва да направите е да ни оставите да Ви помогнем да изберете кой Кегел тренажор е най-подходящ за Вас.

 

 

Kegel8 Ultra 20 

Умен тренажор за Кегел упражнения kGoal (+ free app)

 Биофийдбек тренажор Kegel8 Вагинални конуси

 

 

 

Руският хитов тренажор за интимна гимнастика е в предпродажба до 28 октомври

прочети още

Момичетата на възраст от 12 до 17 г. трябва да бъдат обучавани в училище как да изпълняват упражнения за тазовото дъно. Това се посочва в проект за нови здравни препоръки на National Institute of Health and Care (NICE) – Националният институт по здраве и грижи във Великобритания.

прочети още

Информацията в книгата на Екатерина Смирнова е необходима на всяка жена, независимо от нейната възраст и разбирания!

прочети още