Защо да използваме механичен тренажор за тазово дъно?

14 юни 2017
Защо да използваме механичен тренажор за тазово дъно?

Mоже би току-що сте родили, изпускате се понякога , или просто искате да поддържате мускулите си силни, здрави и в добра форма. Но, това не винаги е лесно само със самостоятелни Кегел упражнения на тазовото дъно. Много често хората не знаят как и дали правят упражненията правилно, колко често трябва да се упражняват и по колко време да стискат и отпускат.

 

Тук Вашият механичен тренажор Kegel8 може да помогне:

 

Засилете тазовото си дъно с механичен  тренажор за тазово дъно

 

Ако се чудите как да правите популярните упражнения на тазовото дъно на Кегел, попаднали сте на правилното място. Вашето тазово дъно е съставено от "бавни" и "бързи" мускулни влакна, и е важно да се упражнявате така, че да укрепвате и двата вида. Трябва да правите, както бавни Кегел упражнения, така и и бързи Кегел упражнения, за да получите най-добри резултати.

 

Бавни Кегел упражнения: Започне от ануса и стегнете тазовите си мускули сякаш се опитвате да не изпуснете газ, след това се стегнете вагината си. Стиснете двете области и "повдигнете“ – частта с повдигането е също толкова важна като стискането! Задръжте и бройте бавно до 5, а след това се отпуснете. Повторете 5 пъти.

 

Бързи Кегел упражнения: Стегнете мускулите си, както по-горе, но "стегнете и повдигнете" бързо за 2 секунди, след това отпуснете в продължение на 2 секунди. Повторете 5 пъти.

 

Опитайте се да правите тези упражнения 6-10 пъти на ден и трябва да започнете да виждате  подобрение в рамките на 8-20 седмици. Ще откриете, че мускулите Ви постепенно стават по-силни и ще можете да издържате на  "стягане и повдигане" за по-дълго време.

 

 

Механичен тренажор Kegel8

  

Описан от един физиотерапевт като "собствен личен треньор в кутия", механичният тренажор Kegel8 не само Ви помага да упражнявате  тазовото си дъно, но също така измерва силата на Вашите тазови мускули с уникалната скала на стягане (Squeeze scale). Скалата на стягане (Squeeze scale) е известна като биофидбек (Biofeedback).

 

Клинични проучвания показват, че тазови упражнения с биофидбек уред са почти 25% по-ефективни от самостоятелни физически упражнения на тазовото дъно! Когато използвате тренажор Kegel8, ще започнете от тестови режим, който ще Ви преведе през серия от упражнения за "стягане и повдигане“. С помощта на специално проектирана сонда, тренажорът Kegel8 ще Ви покаже, когато използвате правилните мускули. След това ще Ви покаже колко силни са мускулите ви по скалата на стягане Squeeze scale.

 

Тренажорът Kegel8 ще Ви насочи към упражнения за тазовото дъно, които са точно за Вашето ниво. Така не е нужно да се притеснявате за това дали сте правили достатъчно упражнения или дали използвате правилните мускули. Тренажорът Kegel8 ще Ви води през цялото време. Тренажорът Kegel8 Ви позволява да измерите напредъка си. През дните и седмиците докато тренирате, ще бъдете в състояние да следите напредъка си с помощта на скалата на стягане Squeeze scale. С тренажора Kegel8 можете да се упражнявате само за 15 минути на ден, което означава, че не е нужно да помните да правите своите самостоятелни Кегел упражнения 6-10 пъти на ден.

 

Вагинални конуси Kegel8

 

Знаете ли, че е клинично доказано, че Кегел упражненията с вагинални конуси са успешни в над 70% от случаите на инконтиненция? Ето защо вагиналните конуси Kegel8 са толкова популярни. Вагиналните конуси Kegel8 са толкова полезни по три причини.

 

  • Първо, те предлагат устойчивост, за да правите Кегел упражненията си по-ефективно.  Упражненията с вагинални конуси Kegel8 са подобни на упражненията с тежести във фитнеса - чрез добавяне на тежест, добавяте съпротивление. Мускулите Ви трябва да работят повече и това им помага да стават по-силни. Комплектът от 3 вагинални конуса Kegel8 Ви позволява да се упражнявате постепенно. Започнете с най-големия и най-лек конус. След като мускулите Ви станат по-силни, можете да продължите с по-малките, по-тежки конуси, които, обаче, е по-трудно да се задържат.

 

  • На второ място, конусите Kegel8 предлагат биофидбек, така че може да сте сигурни, че упражнявате правилните мускули. Въпросът, който най-често получаваме в Kegel8 е "Как да разбера дали тренирам правилните мускули?" Когато използвате конуси Kegel8 силиконовата "опашка" ще се движи в посока надолу, ако се стискат и повдигат правилните мускули, и нагоре, ако се упражнявате с помощта на задника, бедрата или други погрешни мускули. Този метод наистина помага да знаем дали сте упражняваме правилно.

 

  • На трето място, сме включили експертно ръководство за физиотерапевтични упражнения с вагинални конуси Kegel8. Така Ви помагаме да получите най-добрите резултати от Вашите упражнения. Създадено от професионален физиотерапевт, ръководството предлага упражнения, както за начинаещи, така и за напреднали. Упражненията отнемат само по няколко минути на ден.

Еректилната дисфункция засяга повече от 1 на 10 мъже в Европа. Еректилните проблеми са изключително чести, особено при мъже на възраст над 40 години. Но не всичко е обречено! Има най-различни методи, с които можете да опитате да премахнете еректилните проблеми.

прочети още

Прочетете историята на една млада жена, която страда от странното усещане за „отпуснатост“ в гениталиите. Тя се е опитвала да прави упражненията на Кегел, но мускулите ѝ били толкова слаби, че не можела да задържи свиването много дълго. Само за 6 седмици с тренажора Ultra 20, тя рязко повишава силата на мускулите на тазовото си дъно и подобрява качеството си на живот.

прочети още

За няколко месеца, дори не с много редовни упражнения ефектът е поразителен. Съжалявам, че не си закупих уреда ви, когато го видях още първия път. Това щеше да ми спести много неприятни усещания.

прочети още

Валерия е на 64 години и страда от ректоцеле или смъкване на ануса и ректума, което е свързано с болка и дискомфорт. Тя използва комбинация от електростимулация и механични упражнения - Kegel8 Ultra 20 и Механичен биофийдбек тренажор Kegel8. След по-малко от 2 седмици, вече вижда резултати. Прочетете разказа ѝ.

прочети още

Почти 30% от жените над 50 години страдат от различна степен стрес инконтиненция. При по-младите дами този процент е по-нисък, но независимо от възрастта много от тях не се осмеляват да споделят за това дори пред лекаря си.

прочети още

Надя Данчева, физиотерапевт, хронично любопитен двигателен ентусиаст, чиято мисия е да убеди света, колко важно е да се движиш, както и че Вагина не е еквивалент на чудовището Неси от Лох Нес, както и че тазово дъно имаме всички! Майка на две прекрасни същества, леко разхвърляна и вечно ентусиазирана за пътешествия и обучения.

прочети още

Честно да си призная преди да започна да използвам тренажора нямах никакви усещания отвътре в интимната област на тазовото дъно.

прочети още

В науката гинекология има голям раздел статични заболявания. Казано простичко, това са заболявания на женските полови органи, свързани с промяната на статиката на човешкото тяло. Матката и яйчниците се държат в определено положение в корема на жената благодарение на три чифта връзки със стената на таза. Ако има вродена слабост на съединителната тъкан, при малко натоварване се получава някаква степен на смъкване. Под натоварване разбираме бременността и нормалното раждане.

прочети още

Едно от основните даоистки упражнения, наречено „Елен“ всъщност почти изцяло се припокрива с Кегел упражненията за тазово дъно, изследвани през 50-те години на 20 век от американският гинеколог д-р Арнолд Кегел.

прочети още

Материал за списание „Жената днес“ с участието на Галина и Ива от Kegel8 България.

прочети още

Чували ли сте,че Кегел упражненията са много полезни, но някак все не успявате да ги правите редовно? Kegel8 може да бъде ваш най-добър помощник в това да възстановите силата и контрола над вагиналните си мускули само за 12 седмици. Попълнете краткия тест на Kegel8, за да определите кой тренажор е най-добър за вас! Ще отнеме само 1 минута от вашето време.

прочети още

За първи път услугата се предлага за жени само в масажно студио „ATMAN“

прочети още

Ако имате симптомите на следните две заболявания едновременно, то вероятно страдате от смесена уринарна инконтиненция.

прочети още

Императивната инконтиненция е много често срещана форма на инконтиненция и обикновено се получава поради свръхактивен пикочен мехур.

прочети още

Преливната инконтиненция е името, което се дава на няколко различни типа инконтиненция, които настъпват едновременно. Тя е свързана с невъзможност да контролирате уринирането си и може да приема множество форми.

прочети още

Фекалната инконтиненция може да има различни степени, от изпускане при газове до пълна загуба на контрол. Без значение в каква степен е заболяването, чревната или фекална инконтиненция може да срине самочувствието и качеството на живот.

прочети още

Стресовата инконтиненцията или Стресова уринарна инконтиненция (СУИ) се случва, когато мускулите отслабнат и не могат да поддържат пикочния мехур да не се изпуска. Това е „предупредителен знак”, с който твоето тяло ви казва, че трябва да заздравите своите мускули.

прочети още

Толкова свикнахме да търсим бързо решение, когато става дума за лицето и външния си вид, че вече не е чудно, че го правим и за най- интимните си части! „Дизайнерските вагини“ са последен писък на модата напоследък и бързо стават една от най-популярните козметични процедури.

прочети още

Много от нас не са чували термина пролапс или смъкване на матката докато не се сблъскат с този проблем лично. Но какво точно е пролапс? И защо има толкова много жени, които са в риск?

прочети още
ЕНТЕРОЦЕЛЕ
13 май 2018

В резултат на отслабване на мускулите и съединителната тъкан на тазовото дъно, част от тънкото черво спада в пространството между ректума и вагината. Ентероцеле (или смъкване на тънкото черво) се случва, когато част от тънкото черво спада и измества горната част на вагиналната стена. Това създава издуване на повърхността на вагината.

прочети още

Ние разбираме колко отчаяна и уплашена се чувствате, но Ви молим да вземете мерки  навреме, а не да игнорирате и да избягвате тази трудна ситуация. Когато нещо не е съвсем наред с вашето тазово дъно, Вие го знаете. Първото нещо, което трябва да направите е да посетите Вашия личен лекар или гинеколог, който да Ви прегледа и да Ви постави диагноза.

прочети още

И така, Вие имате диагноза пролапс (или смъкване на половите органи). Вероятно се чудите какво да предприемете, притеснявате се и със сигурност се страхувате. Специфичното за пролапса е, че не можете да сравнявате своя случай с някой друг – това е нещо скрито, много лично – и около него има такова табу, че много от нас си заравят главите в пясъка!

прочети още

За какво трябва да следя? Има няколко класифициращи системи, които лекарите използват, за да опишат степента на пролапса – 1 (първа степен) е умерена, а 4 (четвърта степен) най-тежка.  

прочети още

Дамите, които страдат от някаква форма на пролапс, знаят, че това състояние е неудобно, болезнено и може да окаже опустошително влияние върху самочувствието.

прочети още

Ако можете да стягате силно мускулите на тазовото си дъно, Вие имате силни оргазми. Силните мускули „там долу“ означават, че сте по-силни, по-здрави и по-лесно възбудими, така че когато правите любов с партньора си можете да го обгърнете плътно и да увеличите усещанията си като създавате този прекрасен оргазмичен контакт, който ще увеличи и разшири вашият любовен живот!

прочети още

Знаете какво казват – остаряването е необратимо! Ако сте започнали да забелязвате сиви коси тук-таме, по-трудно Ви е да ставате сутрин от леглото или просто не сте толкова подвижни колкото преди – може би вече е време да прегърнете идеята, че възрастта е само число. Тези промени са част от процеса на остаряване и като такива се приемат просто като друг елемент от живота.

прочети още

Загубили сте интерес към секса? Усещанията не са както преди? Опитвате се да избягвате интимни отношения?

прочети още

Уринарната инконтиненция се определя като „неволево изпускане на урина, причиняващо социални и хигиенни проблеми“. Това е често срещано състояние, което е много неприятно и потискащо.

прочети още

Ако се изпускате, когато се смеете или чувствате внезапни неконтролируеми позиви за уриниране (които понякога завършват с инциденти). Не сте сами...

прочети още

Ако се чудите как да правите упражнения за здраво тазово дъно ( или Кегел упражненията) правилно, Вие сте на правилното място. Тази гимнастика са важна част от дневната тренировка, както на мъжете, така и на жените.

прочети още

Това е често срещано мнение за упражненията за тазовото дъно (или Кегел упражненията, както още са известни), но истината е, че ако те не работят за теб има причина за това и Kegel8 може да помогне.

прочети още

Какво са Кегел упражнения? Разработени от калифорнийския гинеколог д-р Арнолд Кегел, това са упражнения, които са клинично доказано, ефективно, неоперативно лечение на слабости на тазовото дъно.  

прочети още

Откъде идва терминът "Кегел"? Кегел упражнения са кръстени на човека, който ги е измислил - д-р Арнолд Кегел. Прочетете, за да разберете как той става пионер в грижата за тазовото дъно.

прочети още

Мария Попова: "След близо 3 седмици използване на тренажора попитах съпруга си дали усеща разлика. В отговор получих усмивката му."

прочети още

Стиляна Йорданова: "Това, което на пръв поглед събуди любопитството ми, бе възможността да бъде измерена с точност, в цифри, силата на интимните мускули... Определено намирам тренажора за полезна и смислена придобивка за всяка жена"

прочети още

Лилия Илиева: "Само след 20 дни постигнах чувствителността ми се е повишила осезателно. Изпитвам и по-голямо желание, и по-голямо удоволствие от секса... Предимствата на тази машинка са и че може да помогне за облекчаване на болките при раждане."

прочети още

Рени Аврамова: "Тренировката с тренажора Kegel8 стана част от сутрешните ми упражнения наред с коремните преси в леглото."

прочети още

Препоръчваме ви първоначално да използвате Kegel8 или в легнало положение, или седнали с вдигнати крака. Това ще ви помогне да свикнете с усещането на Kegel8 и да не позволите сондата да се размести. Важно е сондата да поддържа контакт с мускулите на тазовото дъно, за да може да ги упражнява правилно.

прочети още

Хедър е млада жена едва на 20 г. и до скоро страда от проблеми на тазовото дъно. Заради възрастта си тя се срамува да говори с партньора си. Помага й тренажор на Kegel8 и тя подобрява своя сексуален живот.

прочети още

Когато решите, че сте готови да имате бебе, подготвянето на тялото ви за зачеване и износване на вашето бебе, ще бъде на върха на вашия списък със задачи през следващите месеци.

прочети още

1 от всеки 3 жени страда от стрес инконтиненция и 50% от жените над 55 години ще имат някаква форма на пролапс

прочети още

Накратко След раждането на второто си дете, Трейси започва да усеща изпускания и сексът става неудобен и болезнен Трейси открива, че има увреждане на нервите, но само 6 седмици тренировки с Kegel8 значително подобриха симптомите й Трейси използва Kegel8 Ultra 20, за да получи тези резултати

прочети още

Накратко Саманта имаше симптоми на слаб пикочен мехур от тийнейджърска възраст; те продължаваха да се влошават и живота й стана неуправляем 12 седмично лечение с Kegel8 Ultra 20 остави памперсите и подложките в миналото за Саманта! Саманта използваше Kegel8 Ultra 20, за да постигне тези резултати.

прочети още

Kegel8 България с гордост и удоволствие ви представя – нашите партньори от Мамма Бокс. Те са две прекрасни млади мами, които са създали уникална абонаментна програма за грижа за всички жени, които преминават през чудото на майчинството.

прочети още