Защо да използваме механичен тренажор за тазово дъно?

14 юни 2017
Защо да използваме механичен тренажор за тазово дъно?

Mоже би току-що сте родили, изпускате се понякога , или просто искате да поддържате мускулите си силни, здрави и в добра форма. Но, това не винаги е лесно само със самостоятелни Кегел упражнения на тазовото дъно. Много често хората не знаят как и дали правят упражненията правилно, колко често трябва да се упражняват и по колко време да стискат и отпускат.

 

Тук Вашият механичен тренажор Kegel8 може да помогне:

 

Засилете тазовото си дъно с механичен  тренажор за тазово дъно

 

Ако се чудите как да правите популярните упражнения на тазовото дъно на Кегел, попаднали сте на правилното място. Вашето тазово дъно е съставено от "бавни" и "бързи" мускулни влакна, и е важно да се упражнявате така, че да укрепвате и двата вида. Трябва да правите, както бавни Кегел упражнения, така и и бързи Кегел упражнения, за да получите най-добри резултати.

 

Бавни Кегел упражнения: Започне от ануса и стегнете тазовите си мускули сякаш се опитвате да не изпуснете газ, след това се стегнете вагината си. Стиснете двете области и "повдигнете“ – частта с повдигането е също толкова важна като стискането! Задръжте и бройте бавно до 5, а след това се отпуснете. Повторете 5 пъти.

 

Бързи Кегел упражнения: Стегнете мускулите си, както по-горе, но "стегнете и повдигнете" бързо за 2 секунди, след това отпуснете в продължение на 2 секунди. Повторете 5 пъти.

 

Опитайте се да правите тези упражнения 6-10 пъти на ден и трябва да започнете да виждате  подобрение в рамките на 8-20 седмици. Ще откриете, че мускулите Ви постепенно стават по-силни и ще можете да издържате на  "стягане и повдигане" за по-дълго време.

 

 

Механичен тренажор Kegel8

  

Описан от един физиотерапевт като "собствен личен треньор в кутия", механичният тренажор Kegel8 не само Ви помага да упражнявате  тазовото си дъно, но също така измерва силата на Вашите тазови мускули с уникалната скала на стягане (Squeeze scale). Скалата на стягане (Squeeze scale) е известна като биофидбек (Biofeedback).

 

Клинични проучвания показват, че тазови упражнения с биофидбек уред са почти 25% по-ефективни от самостоятелни физически упражнения на тазовото дъно! Когато използвате тренажор Kegel8, ще започнете от тестови режим, който ще Ви преведе през серия от упражнения за "стягане и повдигане“. С помощта на специално проектирана сонда, тренажорът Kegel8 ще Ви покаже, когато използвате правилните мускули. След това ще Ви покаже колко силни са мускулите ви по скалата на стягане Squeeze scale.

 

Тренажорът Kegel8 ще Ви насочи към упражнения за тазовото дъно, които са точно за Вашето ниво. Така не е нужно да се притеснявате за това дали сте правили достатъчно упражнения или дали използвате правилните мускули. Тренажорът Kegel8 ще Ви води през цялото време. Тренажорът Kegel8 Ви позволява да измерите напредъка си. През дните и седмиците докато тренирате, ще бъдете в състояние да следите напредъка си с помощта на скалата на стягане Squeeze scale. С тренажора Kegel8 можете да се упражнявате само за 15 минути на ден, което означава, че не е нужно да помните да правите своите самостоятелни Кегел упражнения 6-10 пъти на ден.

 

Вагинални конуси Kegel8

 

Знаете ли, че е клинично доказано, че Кегел упражненията с вагинални конуси са успешни в над 70% от случаите на инконтиненция? Ето защо вагиналните конуси Kegel8 са толкова популярни. Вагиналните конуси Kegel8 са толкова полезни по три причини.

 

  • Първо, те предлагат устойчивост, за да правите Кегел упражненията си по-ефективно.  Упражненията с вагинални конуси Kegel8 са подобни на упражненията с тежести във фитнеса - чрез добавяне на тежест, добавяте съпротивление. Мускулите Ви трябва да работят повече и това им помага да стават по-силни. Комплектът от 3 вагинални конуса Kegel8 Ви позволява да се упражнявате постепенно. Започнете с най-големия и най-лек конус. След като мускулите Ви станат по-силни, можете да продължите с по-малките, по-тежки конуси, които, обаче, е по-трудно да се задържат.

 

  • На второ място, конусите Kegel8 предлагат биофидбек, така че може да сте сигурни, че упражнявате правилните мускули. Въпросът, който най-често получаваме в Kegel8 е "Как да разбера дали тренирам правилните мускули?" Когато използвате конуси Kegel8 силиконовата "опашка" ще се движи в посока надолу, ако се стискат и повдигат правилните мускули, и нагоре, ако се упражнявате с помощта на задника, бедрата или други погрешни мускули. Този метод наистина помага да знаем дали сте упражняваме правилно.

 

  • На трето място, сме включили експертно ръководство за физиотерапевтични упражнения с вагинални конуси Kegel8. Така Ви помагаме да получите най-добрите резултати от Вашите упражнения. Създадено от професионален физиотерапевт, ръководството предлага упражнения, както за начинаещи, така и за напреднали. Упражненията отнемат само по няколко минути на ден.

Руският хитов тренажор за интимна гимнастика е в предпродажба до 28 октомври

прочети още

Момичетата на възраст от 12 до 17 г. трябва да бъдат обучавани в училище как да изпълняват упражнения за тазовото дъно. Това се посочва в проект за нови здравни препоръки на National Institute of Health and Care (NICE) – Националният институт по здраве и грижи във Великобритания.

прочети още

Информацията в книгата на Екатерина Смирнова е необходима на всяка жена, независимо от нейната възраст и разбирания!

прочети още