ИНКОНТИНЕНЦИЯ

13 май 2018
ИНКОНТИНЕНЦИЯ

Уринарната инконтиненция се определя като „неволево изпускане на урина, причиняващо социални и хигиенни проблеми“.

Това е често срещано състояние, което е много неприятно и потискащо.  

 

 

Но освен това инконтиненцията и е симптом, с който твоето тяло ви показва, че не се чувства добре. Проучванията показват, че най-често  причината за настъпването на инконтиненция се крие в отслабването на мускулите на тазовото дъно.  След раждане, при менопауза, с напредването на възрастта или при наднормено тегло или след операция, тези мускули, които поддържат органите на малкия таз, загубват част от силата и тонуса си и не могат да изпълняват функциите си правилно. Това води до редица проблеми сред които изпускане, инконтиненция, смъкване на влагалищните стени/матката, сексуални дисфункции, болки в таза и др.

 

 

 

Но с помощта на т. нар. упражнения на Кегел много жени  с този проблем успяват да възстановят контрола над тялото и мускулите на тазовото дъно за няколко седмици.

 

 

 

Има решение

Медицински одобрени електронни тазови тренажори - Кегел8 Ultra 20.

 

  • Засилват тазовото ви дъно с електро-импулси
  • Упражняват правилните мускули
  • С предварително програмирани програми, разработени от физиотерапевти
  • Помагат ти да възстановиш контрола над пикочния си мехур и да избегнеш смъкване (пролапс)
  • Упражненията за тазово дъно помагат също за стягане и прибиране на корема.

 

 

 

 

 

Инконтиненцията може да е съвсем лека. Може  да е свързана с  изтичане на съвсем малки количества урина, които можете да скриете  или попиете с малко тоалетна хартия. Повечето от нас знаят какво е усещането. Но, молим ви, не пренебрегвайте тези ранни знаци. Серията от прости упражнения с тазов тренажор ще ви възвърнат контрола и няма да позволят инконтиненцията ви да се влоши.

 

 

 

Др Крис Стийл

"42% от жените под 50 години имат подобен проблем....Повечето жени страдат около 5 години преди да се осмелят да говорят с лекаря си."- Д-р Крис Стийл

 

 

 

Може би вашата инконтиненция е само няколко „изпускания при смях“?

 

 

Може би  се налага да сменяте дрехите си или да носите превръзки? Избягвате ли някои дейности като спорт? Притеснявате ли се, че някой може да забележи неприятна миризма?

 

 

Не трябва да се примирявате с неудобствата на инконтиненцията.

  

 

 

Притеснявате се да си признаете?

 

 

 

Не сте сами. Статистиката сочи че 1 от 3 жени страда от инконтиненция. Но трябва да знаете, че това не е непоправимо. И също така – носенето на превръзки със сигурност няма да реши проблема ви, но тазов тренажор може да го направи.

 

 

 

Видове уринарна инконтиненция

 

 

Има различни видове уринарна инконтиненция и е важно да се знаете повече за нея, за да можете да направите съответните промени в начина си на живот, да разберете повече за себе си и да изберете програмата на Kegel8, която е най-подходяща за вас. Ние предлагаме електронни и механични тазови тренажори, сред които ще намерите подходящите за този проблем.  

 

 

Прочетете повече за различните типове инконтиненция, за да идентифицирате проблема си.

 

 

 

Др Доун Харпър

"Ако не упражнявате мускулите на тазовото си дъно, вие сте в риск от инконтиненция, а когато го пренебрегвате, проблемът става все по-сериозен… Добрите новини са, че ако правите гимнастика на тазовото дъно редовно, можете да се справите с инконтиненцията… „- Д-р Доун Харпър

 

 

Има и много други ползи...

 

 

Тазовият тренажор от Кегел България може да ви помогне да избегнете смъкване на влагалищните стени и матката и това е само началото. Вашето ново „супер-силно“ тазово дъно ще ви помогне да родите естествено по-лесно, да подобрите сексуалния си живот, да направи оргазмите си по-силни и да имате по-стегнат корем. Със сигурност си струва да опитате от тези странични ефекти!

Kegel8 Ultra20 с електромускулна стимулация

Умен тренажор за Кегел упражнения kGoal (+ free app)

Механичен биофийдбек тренажор

Вагинални конуси

 

 

Руският хитов тренажор за интимна гимнастика е в предпродажба до 28 октомври

прочети още

Момичетата на възраст от 12 до 17 г. трябва да бъдат обучавани в училище как да изпълняват упражнения за тазовото дъно. Това се посочва в проект за нови здравни препоръки на National Institute of Health and Care (NICE) – Националният институт по здраве и грижи във Великобритания.

прочети още

Информацията в книгата на Екатерина Смирнова е необходима на всяка жена, независимо от нейната възраст и разбирания!

прочети още