• Начало »
  • Новини »
  • Историята на д-р Арнолд Кегел, откривателят на упражненията "Кегел"

Историята на д-р Арнолд Кегел, откривателят на упражненията "Кегел"

27 юни 2017
Историята на д-р Арнолд Кегел, откривателят на упражненията "Кегел"
 

Арнолд Кегел е роден през 1894 г. В тези години той е бил доста успешен гинеколог в САЩ. Кегел установява, че при много от жените, които лекува, мускулите на тазовото дъно отслабват след раждане. Д-р Кегел иска да помогне на тези жени да преодолеят притеснителните симптоми, които изпитват - стрес инконтиненция, пролапс и липса на интимни усещания. Той изобретява устройство, наречено "Кегел перинеометър".

 

 

Перинеометърът работи като старомодна версия на Механичния биофийдбек тренажор Kegel8. Той има мека сонда, която влиза във влагалището. Когато влагалищните мускули я притискат, апаратът показва какво налягане упражняват мускулите на тазовото дъно. Д-р Кегел открива, че жените, които могат да стискат по-силно имат далеч по-малко проблеми в интимната област.

 

 


 

 

Как д-р Кегел трансформира гинекологията?

 

Какво може да се направи за проблема със отслабването на мускулите на тазовото дъно? Д-р Кегел извършва 18-годишно медицинско проучване, като през 1948 г. публикува своята книга "Нехирургичен метод за увеличаване на тонуса на сфинктерите и техните поддържащи структури". Изследванията му водят до откриване на огромното влияние оказват мускулите на тазовото дъно върху тялото. В заключение, докладът му съдържа съвети и упражнения, чрез които се укрепва тазовата мускулатура.

 
Изследването на Арнолд Кегел от 1948 г. отбелязва и трудностите, които много от пациентите срещат, докато се опитват да правят тези упражнения правилно. Д-р Кегел заявява, че "пациентите са склонни да се обезкуражат, ако не им се даде възможност да повторят усилията си под наблюдение и не се отбележи напредъка, който постигат". Кегел решава този проблем, като дава на пациентите си перинеометри, които да използват сами у дома.
 

Кегел перинеометърМеханичен тренажор на Kegel8

 

 

Перинеометър на д-р Кегел                                   Механичен биофийдбек тренажор на Kegel8

 

 


 

Завещанието на д-р Арнолд Кегел.

 

Пациентите на д-р Кегел постигат отлични резултати от използването на своя перинеометър. Тези жени са на практика първите, които използват тазов тренажор! До 1950 г. д-р Кегел отбелязва успех при 93% от пациентите си с проблеми свързани с мускулите на тазовото дъно. Затова все още използваме методите му и до днес. Механичният биофийдбек тренажор Kegel8 използва същите принципи като първоначалния перинеометър на д-р Кегел. Разбира се с помощта на модерните технологии, ние сме направили подобрения на уреда. Например, невромускулната електрическа стимулация, използвана от Kegel8 прави упражненията за тазовото дъно още по-ефективни. Сигурни сме, че д-р Арнолд Кегел щеше да бъде очарован от нашите персонализирани тренировъчни програми и LCD екрани! Ако имате проблеми с инконтиненция, пролапс или сексуална дисфункция, опитайте с тренажорите на Кегел8 - зад всеки от тях има десетилетия успех! Нека бъдем по-силни заедно!

 

Повече за нашите продукти можете да разгледате тук: http://kegel8.bg/catalog.html

 

 

За няколко месеца, дори не с много редовни упражнения ефектът е поразителен. Съжалявам, че не си закупих уреда ви, когато го видях още първия път. Това щеше да ми спести много неприятни усещания.

прочети още

Валерия е на 64 години и страда от ректоцеле или смъкване на ануса и ректума, което е свързано с болка и дискомфорт. Тя използва комбинация от електростимулация и механични упражнения - Kegel8 Ultra 20 и Kegel8 биофийдбек трейнър. След по-малко от 2 седмици тя вече вижда резултати. Прочетете разказа й.

прочети още

Почти 30% от жените над 50 години страдат от различна степен стрес инконтиненция. При по-младите дами този процент е по-нисък, но независимо от възрастта много от тях не се осмеляват да споделят за това дори пред лекаря си.

прочети още

Надя Данчева, физиотерапевт, хронично любопитен двигателен ентусиаст, чиято мисия е да убеди света, колко важно е да се движиш, както и че Вагина не е еквивалент на чудовището Неси от Лох Нес, както и че тазово дъно имаме всички! Майка на две прекрасни същества, леко разхвърляна и вечно ентусиазирана за пътешествия и обучения.

прочети още

Честно да си призная преди да започна да използвам тренажора нямах никакви усещания отвътре в интимната област на тазовото дъно.

прочети още

Прочетете историята на една млада жена, която страда от странното усещане за „отпуснатост“ в гениталиите. Тя се е опитвала да прави Кегел упражнения, но мускулите й са толкова слаби, че не може да задържи свиването много дълго. Само за 6 седмици, тя рязко повишава силата на мускулите на тазовото си дъно и подобрява качеството си на живот.

прочети още

В науката гинекология има голям раздел статични заболявания. Казано простичко, това са заболявания на женските полови органи, свързани с промяната на статиката на човешкото тяло. Матката и яйчниците се държат в определено положение в корема на жената благодарение на три чифта връзки със стената на таза. Ако има вродена слабост на съединителната тъкан, при малко натоварване се получава някаква степен на смъкване. Под натоварване разбираме бременността и нормалното раждане.

прочети още

Едно от основните даоистки упражнения, наречено „Елен“ всъщност почти изцяло се припокрива с Кегел упражненията за тазово дъно, изследвани през 50-те години на 20 век от американският гинеколог д-р Арнолд Кегел.

прочети още

Материал за списание „Жената днес“ с участието на Галина и Ива от Kegel8 България.

прочети още

Чували ли сте,че Кегел упражненията са много полезни, но някак все не успявате да ги правите редовно? Kegel8 може да бъде ваш най-добър помощник в това да възстановите силата и контрола над вагиналните си мускули само за 12 седмици. Попълнете краткия тест на Kegel8, за да определите кой тренажор е най-добър за вас! Ще отнеме само 1 минута от вашето време.

прочети още

За първи път услугата се предлага за жени само в масажно студио „ATMAN“

прочети още

Ако имате симптомите на следните две заболявания едновременно, то вероятно страдате от смесена уринарна инконтиненция.

прочети още

Императивната инконтиненция е много често срещана форма на инконтиненция и обикновено се получава поради свръхактивен пикочен мехур.

прочети още

Преливната инконтиненция е името, което се дава на няколко различни типа инконтиненция, които настъпват едновременно. Тя е свързана с невъзможност да контролирате уринирането си и може да приема множество форми.

прочети още

Фекалната инконтиненция може да има различни степени, от изпускане при газове до пълна загуба на контрол. Без значение в каква степен е заболяването, чревната или фекална инконтиненция може да срине самочувствието и качеството на живот.

прочети още

Стресовата инконтиненцията или Стресова уринарна инконтиненция (СУИ) се случва, когато мускулите отслабнат и не могат да поддържат пикочния мехур да не се изпуска. Това е „предупредителен знак”, с който твоето тяло ви казва, че трябва да заздравите своите мускули.

прочети още

Толкова свикнахме да търсим бързо решение, когато става дума за лицето и външния си вид, че вече не е чудно, че го правим и за най- интимните си части! „Дизайнерските вагини“ са последен писък на модата напоследък и бързо стават една от най-популярните козметични процедури.

прочети още

Много от нас не са чували термина пролапс или смъкване на матката докато не се сблъскат с този проблем лично. Но какво точно е пролапс? И защо има толкова много жени, които са в риск?

прочети още
ЕНТЕРОЦЕЛЕ
13 май 2018

В резултат на отслабване на мускулите и съединителната тъкан на тазовото дъно, част от тънкото черво спада в пространството между ректума и вагината. Ентероцеле (или смъкване на тънкото черво) се случва, когато част от тънкото черво спада и измества горната част на вагиналната стена. Това създава издуване на повърхността на вагината.

прочети още

Ние разбираме колко отчаяна и уплашена се чувствате, но Ви молим да вземете мерки  навреме, а не да игнорирате и да избягвате тази трудна ситуация. Когато нещо не е съвсем наред с вашето тазово дъно, Вие го знаете. Първото нещо, което трябва да направите е да посетите Вашия личен лекар или гинеколог, който да Ви прегледа и да Ви постави диагноза.

прочети още

И така, Вие имате диагноза пролапс (или смъкване на половите органи). Вероятно се чудите какво да предприемете, притеснявате се и със сигурност се страхувате. Специфичното за пролапса е, че не можете да сравнявате своя случай с някой друг – това е нещо скрито, много лично – и около него има такова табу, че много от нас си заравят главите в пясъка!

прочети още

За какво трябва да следя? Има няколко класифициращи системи, които лекарите използват, за да опишат степента на пролапса – 1 (първа степен) е умерена, а 4 (четвърта степен) най-тежка.  

прочети още

Дамите, които страдат от някаква форма на пролапс, знаят, че това състояние е неудобно, болезнено и може да окаже опустошително влияние върху самочувствието.

прочети още

Ако можете да стягате силно мускулите на тазовото си дъно, Вие имате силни оргазми. Силните мускули „там долу“ означават, че сте по-силни, по-здрави и по-лесно възбудими, така че когато правите любов с партньора си можете да го обгърнете плътно и да увеличите усещанията си като създавате този прекрасен оргазмичен контакт, който ще увеличи и разшири вашият любовен живот!

прочети още

Знаете какво казват – остаряването е необратимо! Ако сте започнали да забелязвате сиви коси тук-таме, по-трудно Ви е да ставате сутрин от леглото или просто не сте толкова подвижни колкото преди – може би вече е време да прегърнете идеята, че възрастта е само число. Тези промени са част от процеса на остаряване и като такива се приемат просто като друг елемент от живота.

прочети още

Загубили сте интерес към секса? Усещанията не са както преди? Опитвате се да избягвате интимни отношения?

прочети още

Уринарната инконтиненция се определя като „неволево изпускане на урина, причиняващо социални и хигиенни проблеми“. Това е често срещано състояние, което е много неприятно и потискащо.

прочети още

Ако се изпускате, когато се смеете или чувствате внезапни неконтролируеми позиви за уриниране (които понякога завършват с инциденти). Не сте сами...

прочети още

Ако се чудите как да правите упражнения за здраво тазово дъно ( или Кегел упражненията) правилно, Вие сте на правилното място. Тази гимнастика са важна част от дневната тренировка, както на мъжете, така и на жените.

прочети още

Това е често срещано мнение за упражненията за тазовото дъно (или Кегел упражненията, както още са известни), но истината е, че ако те не работят за теб има причина за това и Kegel8 може да помогне.

прочети още

Какво са Кегел упражнения? Разработени от калифорнийския гинеколог д-р Арнолд Кегел, това са упражнения, които са клинично доказано, ефективно, неоперативно лечение на слабости на тазовото дъно.  

прочети още

Mоже би току-що сте родили, изпускате се понякога , или просто искате да поддържате мускулите си силни, здрави и в добра форма. Но, това не винаги е лесно само със самостоятелни Кегел упражнения на тазовото дъно.

прочети още

Мария Попова: "След близо 3 седмици използване на тренажора попитах съпруга си дали усеща разлика. В отговор получих усмивката му."

прочети още

Стиляна Йорданова: "Това, което на пръв поглед събуди любопитството ми, бе възможността да бъде измерена с точност, в цифри, силата на интимните мускули... Определено намирам тренажора за полезна и смислена придобивка за всяка жена"

прочети още

Лилия Илиева: "Само след 20 дни постигнах чувствителността ми се е повишила осезателно. Изпитвам и по-голямо желание, и по-голямо удоволствие от секса... Предимствата на тази машинка са и че може да помогне за облекчаване на болките при раждане."

прочети още

Рени Аврамова: "Тренировката с тренажора Kegel8 стана част от сутрешните ми упражнения наред с коремните преси в леглото."

прочети още

Препоръчваме ви първоначално да използвате Kegel8 или в легнало положение, или седнали с вдигнати крака. Това ще ви помогне да свикнете с усещането на Kegel8 и да не позволите сондата да се размести. Важно е сондата да поддържа контакт с мускулите на тазовото дъно, за да може да ги упражнява правилно.

прочети още

Хедър е млада жена едва на 20 г. и до скоро страда от проблеми на тазовото дъно. Заради възрастта си тя се срамува да говори с партньора си. Помага й тренажор на Kegel8 и тя подобрява своя сексуален живот.

прочети още

Когато решите, че сте готови да имате бебе, подготвянето на тялото ви за зачеване и износване на вашето бебе, ще бъде на върха на вашия списък със задачи през следващите месеци.

прочети още

1 от всеки 3 жени страда от стрес инконтиненция и 50% от жените над 55 години ще имат някаква форма на пролапс

прочети още

Накратко След раждането на второто си дете, Трейси започва да усеща изпускания и сексът става неудобен и болезнен Трейси открива, че има увреждане на нервите, но само 6 седмици тренировки с Kegel8 значително подобриха симптомите й Трейси използва Kegel8 Ultra 20, за да получи тези резултати

прочети още

Накратко Саманта имаше симптоми на слаб пикочен мехур от тийнейджърска възраст; те продължаваха да се влошават и живота й стана неуправляем 12 седмично лечение с Kegel8 Ultra 20 остави памперсите и подложките в миналото за Саманта! Саманта използваше Kegel8 Ultra 20, за да постигне тези резултати.

прочети още

Kegel8 България с гордост и удоволствие ви представя – нашите партньори от Мамма Бокс. Те са две прекрасни млади мами, които са създали уникална абонаментна програма за грижа за всички жени, които преминават през чудото на майчинството.

прочети още