Изпускане при мъжете

19 май 2020
Изпускане при мъжете

Инконтиненцията или изпускането при мъжете е все по-голям проблем. Тя е досадно, смущаващо състояние и наистина може да увреди самочувствието Ви. Но трябва да запомните, че няма нужда да страдате в мълчание.

 

 

 

Този проблем засяга мъже от всички възрасти и има цял куп възможни причини, които могат да се лекуват с помощта на личния ви лекар и Kegel8.

 

 

 

Независимо дали става въпрос за проблеми с простатата, слабост на тазовото дъно или свръхактивен пикочен мехур, всичко това може да ви накара да ходите до тоалетната твърде често или през цялата нощ, или понякога може и да не стигнете навреме.

 

 

Клинично проучване за оценка на ефективността на упражненията на тазовото дъно  при мъже с изпускане и еректилна дисфункция показва, че след 3 месеца над 75% от анализираните 55 мъже вече нямат изпускане, а 8% са отбелязали подобрение, а 13% са спрели терапията. Само 2% все още се оплакват от изпускане.

 

Все повече лекари препоръчват упражненията за тазовото дъно (т. нар. Кегел упражнения) като първа стъпка при лечение на мъжка инконтиненция.

 

 

"Но не са ли  тези упражнения само за жени?"

 

Не! Укрепването на мъжкото тазово дъно спомага за укрепване на мускулите, които поддържат пикочния Ви мехур, което означава, че можете по-добре да контролирате пикочния си мехур и червата.

 

По-силните мускули на тазовото дъно също помагат на простатата ви да функционира по-добре и още повече, те са и фантастичен естествен начин да засилите ерекцията си и да забавите еякулацията.

 

 

Тренажорът за тазово дъно Kegel8 V for Men ще ви помогне да си възвърнете контрола върху пикочния мехур и да възстановите самочувствието си.

 

  • Върнете си силните и здрави мускули на тазовото дъно

 

  • Бързият и лесен начин да направите мъжки Кегел упражнения

 

  • Ефективни резултати само за няколко минути на ден

 

  • Доказано, че помага за лечение на мъжката инконтиненция

 

  • Помага при инконтиненция след операция на простатата

 

  • Кажете сбогом на тези досадни изпускания

 

Вижте как да правите Кегел упражненията правилно тук.

 

 

Източници:

  1. Dorey G. Restoring pelvic floor function in men: review of RCTs. Br J Nurs. 2005 Oct 27-Nov 9;14(19):1014-8, 1020-1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16301945

 

  1. Dorey G, Speakman M, Feneley R, Swinkels A, Dunn C, Ewings P. Pelvic floor exercises for treating post-micturition dribble in men with erectile dysfunction: a randomized controlled trial. Urol Nurs. 2004 Dec;24(6):490-7, 512. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15658735

Момичетата на възраст от 12 до 17 г. трябва да бъдат обучавани в училище как да изпълняват упражнения за тазовото дъно. Това се посочва в проект за нови здравни препоръки на National Institute of Health and Care (NICE) – Националният институт по здраве и грижи във Великобритания.

прочети още

Информацията в книгата на Екатерина Смирнова е необходима на всяка жена, независимо от нейната възраст и разбирания!

прочети още

Най-доброто, което можете да направите още сега, е да поемете контрола върху здравето на пикочния си мехур. Упражненията за тазовото дъно са задължителни при изпускане на урина!

прочети още