Изпускане при мъжете

19 май 2020
Изпускане при мъжете

Инконтиненцията или изпускането при мъжете е все по-голям проблем. Тя е досадно, смущаващо състояние и наистина може да увреди самочувствието Ви. Но трябва да запомните, че няма нужда да страдате в мълчание.

 

 

 

Този проблем засяга мъже от всички възрасти и има цял куп възможни причини, които могат да се лекуват с помощта на личния ви лекар и Kegel8.

 

 

 

Независимо дали става въпрос за проблеми с простатата, слабост на тазовото дъно или свръхактивен пикочен мехур, всичко това може да ви накара да ходите до тоалетната твърде често или през цялата нощ, или понякога може и да не стигнете навреме.

 

 

Клинично проучване за оценка на ефективността на упражненията на тазовото дъно  при мъже с изпускане и еректилна дисфункция показва, че след 3 месеца над 75% от анализираните 55 мъже вече нямат изпускане, а 8% са отбелязали подобрение, а 13% са спрели терапията. Само 2% все още се оплакват от изпускане.

 

Все повече лекари препоръчват упражненията за тазовото дъно (т. нар. Кегел упражнения) като първа стъпка при лечение на мъжка инконтиненция.

 

 

"Но не са ли  тези упражнения само за жени?"

 

Не! Укрепването на мъжкото тазово дъно спомага за укрепване на мускулите, които поддържат пикочния Ви мехур, което означава, че можете по-добре да контролирате пикочния си мехур и червата.

 

По-силните мускули на тазовото дъно също помагат на простатата ви да функционира по-добре и още повече, те са и фантастичен естествен начин да засилите ерекцията си и да забавите еякулацията.

 

 

Тренажорът за тазово дъно Kegel8 V for Men ще ви помогне да си възвърнете контрола върху пикочния мехур и да възстановите самочувствието си.

 

  • Върнете си силните и здрави мускули на тазовото дъно

 

  • Бързият и лесен начин да направите мъжки Кегел упражнения

 

  • Ефективни резултати само за няколко минути на ден

 

  • Доказано, че помага за лечение на мъжката инконтиненция

 

  • Помага при инконтиненция след операция на простатата

 

  • Кажете сбогом на тези досадни изпускания

 

Вижте как да правите Кегел упражненията правилно тук.

 

 

Източници:

  1. Dorey G. Restoring pelvic floor function in men: review of RCTs. Br J Nurs. 2005 Oct 27-Nov 9;14(19):1014-8, 1020-1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16301945

 

  1. Dorey G, Speakman M, Feneley R, Swinkels A, Dunn C, Ewings P. Pelvic floor exercises for treating post-micturition dribble in men with erectile dysfunction: a randomized controlled trial. Urol Nurs. 2004 Dec;24(6):490-7, 512. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15658735

Когато една млада жена забременее за първи път се намират какви ли не “специалисти” и доброжелатели, които да ѝ дават съвети, препоръки, насоки и "най-добри практики". Но истината е, че освен че жената в този момент е доста уязвима, тя е и с бушуващи хормони, което допринася за лесно ранимото ѝ психическо състояние. А и да не се лъжем всяка следродилна депресия започва дори още по време на бременността. Затова е важно жената да се вслуша в собствения си глас и да разбера какви са нейните нужди в този момент.

прочети още

Ако водиш заседнал начин на живот, имаш нужда да се възстановиш след раждане или наближаваш менопауза , тогава най-вероятно изпитваш и редица дискомфорти с интимните мускули и областта на тазовото дъно.

прочети още

Сигурно вече сте чували за мускулатурата на тазовото дъно, в повечето случаи най-късно след раждането? Или за Кегел упражнения? А правили ли сте интимна гимнастика? Темата за здраво тазово дъно е в основата на днешния ни материал. В интервю за Стефи Стоянов от mammi.bg, Галина Начкова от Kegel8 България разказва повече за техниките за заздравяване на тазовото дъно, защо са важни и полезни и как да ги изпълняваме.

прочети още