Как се правят Кегел упражненията за мъже?

19 май 2020
Как се правят Кегел упражненията за мъже?

 

Упражненията на тазовото дъно за мъже (по изветни като упражнения на Кегел) са наистина важни. Те предотвратяват проблеми с ерекцията и инконтиненция при мъжете. Кегелите за мъже помагат и за масажиране на простатата, като я поддържат в добро здраве.

 

 

 

Мъжкото тазово дъно представлява слой от мускулни и други тъкани, които се простират от опашната кост до срамната кост. То поддържа пикочния мехур и червата, като уретрата и ануса минават именно през мускулите на тазовото дъно.

 

 

 

Тазовото дъно ви помага да контролирате пикочния си мехур, червата и играе важна роля за мъжкото здраве и сексуалната функция. Правилно функциониращото тазово дъно може да ви помогне да предотвратите и облекчите болката в тазовата област, както и да се справите с липсата на усещания.

 

 

 

 

 

 

 

Симптоми и причини за отслабване на тазовото дъно при мъжете 

 

 

Най-често срещаните симптоми, свързани с отслабване на тазовото дъно са:

 

  • Пикочния мехур изпуска урина при физическа активност, например при тичане, скачане, кашляне и кихане
  • Внезапни пориви за уриниране
  • Фекална инконтиненция
  • Еректилна дисфункция (проблеми с потентността)

 

 

Слабите мускули на тазовото дъно може да се дължат на редица фактори, като:

 

  • Хронична кашлица
  • Констипация (запек)
  • Наднормено тегло
  • Травма или операция
  • Операция на простатата
  • Вдигане на тежести

 

 

Илюстрация на силно тазово дъно при мъжа

 

 

 

 

Илюстарция на слабо тазово дъно при мъжа

 

 

 

 

Но силата на интимните мускули (на тазовото дъно) може да се подобри и да се поддържа подобно на всеки друг мускул в тялото.

 

Сега вече знаете, че мъжете и имат тазово дъно, а знаете ли как да упражнявате мускулите му?

 

Първо, трябва да намерите правилните мускули.

 

  • Мускулите на тазовото ви дъно действат като „хамак“ за вашите тазови органи. За да ги намерите, първо седнете, застанете прав или легнете, както ви е удобно. Трябва да отпуснете бедрата, задните части и корема.

 

  • Стегнете мускулите около ануса си, сякаш се опитвате да контролирате изпускането на газове - след това се отпуснете. Опитайте се да не стискате дупето си заедно с ануса или да стискате мускулите на корема или бедрата.

 

  • А сега си представете, че уринирате и се опитайте да спрете потока и да започнете отново. Не правете това, докато всъщност уринирате, тъй като това може да доведе до проблеми - просто си представете и се опитайте са свиете мускулите и да контролирате процеса.

 

  • Можете да проверите дали използвате правилните мускули, като поставите върховете на пръстите си върху кожата зад скротума. Ако използвате правилните мускули, ще почувствате как мускулите се повдигат под пръстите ви всеки път, когато стегнете мускулите правилно.

 

"Просто трябва да запомните да дишате!"

 

След като намерихте правилните мускули, нека поработим с тях.

 

 

Има два различни вида мускулни упражнения на тазовото дъно за мъже, защото има два различни вида нервни влакна в тазовото ви дъно - "бавни мускулни влакна", които имат постоянен тонус, дори докато спите, и "бързи мускулни влакна", които работят бързо, когато е необходимо да удържите и контролирате изпускането, например, когато кашляте, кихате или бягате.

 

 

 

 

Бавни упражнения на тазовото дъно за мъже

 

  • Сега напрегнете мускулите на тазовото дъно (стиснете мускулите на ануса, без да напрягате дупето или корема) бавно, колкото е възможно по-силно, за да можете да усетите повдигане.
  • Опитайте се да задържите това повдигане за десет секунди - не забравяйте да дишате!
  • Бавно отпуснете мускулите и починете за 10 секунди.
  • Повторете!

 

Опитайте се да повторите това 10 пъти. Не се притеснявайте, ако в началото не можете да задържите повдигането за 10 секунди – с времето ще надградите техниката си.

 

 

 

 

Бързи упражнения за тазовото дъно за мъже

 

  • Повторете същите действия като преди, но този път опитайте да стегнете мускулите възможно най-бързо – за 2-3 секунди.
  • Задръжте повдигането за десет секунди, след което отпуснете.
  • Опитайте се да направите това десет пъти.

 

Опитайте се да правите тези упражнения 3 до 6 пъти на ден, за да постигнете най-добри резултати.

 

 

 

Ако ви е трудно да правите тези упражнения, може би мускулите ви са твърде слаби, за да се свият сами. За да направят Кегел упражненията, Вашите мускули може да имат нужда от помощ.

 

 

Опитайте мъжките Кегел упражнения за тазовото дъно с тренажора Kegel8 V за мъже.

 

Тренажорът за тазово дъно Kegel8 V for Men се насочва към правилните мускули всеки път и извършва цялостна тренировка на тазовото Ви дъно, като работи, както върху „бързите“ мускулни влакна, така и върху „бавните“.

 

Не е необходимо да си спомняте 3 до 6 пъти на ден, за да правите упражненията си - използвайте своя Kegel8 V for Men веднъж на ден и клинично разработената програма ще извърши упражненията за тазово дъно само за минути.

 

Възвърнете контрола над любовния си живот и здравето с Kegel8 V за мъже

 

ОЩЕ ПОЛЕЗНИ СТАТИИ:

 

ПОТЕНТНОСТТА И КЕГЕЛ УПРАЖНЕНИЯТА

 

ПОДОБРЯВАНЕ НА ПОТЕНТНОСТТА - ИМА НАЧИНИ!

 

..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

Статията има за цел да ви предостави полезна информация и не може да замести консултацията с лекар. Преди да предприемете каквото и да е лечение, задължително се консултирайте с медицински специалист.

 

 

 

 

 

KEGEL8 V за МЪЖЕ - тренажор с електростимулация

 

ТРЕНАЖОР ЗА КЕГЕЛ УПРАЖНЕНИЯ ПРИ ЕРЕКТИЛНА ДИСФУНКЦИЯ И СЛЕД ОПЕРАЦИЯ НА ПРОСТАТА!

 

 

 

 

Какви са тенденциите при устройствата за интимно подмладяване у дома

прочети още

12 съвета за намаляване на риска от уринарен дискомфорт

прочети още

Добавки помагат за намаляване на общото възпаление в пикочния мехур

прочети още