Как се правят Кегел упражненията за мъже?

19 май 2020
Как се правят Кегел упражненията за мъже?

Упражненията на тазовото дъно за мъже са наистина важни. Те помагат за предотвратяване на еректилни проблеми и инконтиненция при мъжете. Те също така помагат да масажирате простатата и да я поддържате здрава.

 

 

 

 

Мъжкото тазово дъно представлява слой от мускулни и други тъкани, които се простират от опашната кост до срамната кост. Той поддържа пикочния мехур и червата, като уретрата и  ануса минават през мускулите на тазовото дъно.

 

 

 

 

Тазовото дъно ви помага да контролирате пикочния си мехур и червата и играе важна роля за здравословната сексуална функция. Силното и здраво тазово дъно може да ви помогне да предотвратите и лекувате болката в тазовата област, както и липсата на усещания.

 

 

 

 

 

 

 

Симптоми и причини за отслабване на тазовото дъно при мъжете 

 

 

Най-често срещаните симптоми, свързани с отслабване на тазовото дъно:

 

  • Пикочния мехур изпуска при физическа активност, напр. тичане, скачане, кашляне и кихане

 

  • Внезапни пориви за уриниране

 

  • Фекална инконтиненция

 

  • Еректилна дисфункция

 

 

Слабите мускули на тазовото дъно могат да бъдат причинени от редица фактори, включително:

 

  • Хронична кашлица

 

  • Запек

 

  • Наднормено тегло

 

  • Травма или операция

 

  • Операция на простатата

 

  • Вдигане на тежести

 

 

Силно тазово дъно

 

 

 

 

Слабо тазово дъно

 

 

 

 

Но мускулната сила на тазовото дъно може да се подобри и поддържа подобно на всеки друг мускул в тялото.

 

Сега вече знаете, че мъжете имат тазово дъно, а знаете ли как да упражнявате мускулите му?

 

Първо, трябва да намерите правилните мускули.

 

  • Мускулите на тазовото ви дъно действат като „хамак“ за вашите тазови органи. За да ги намерите, първо седнете, застанете прав или легнете, както ви е удобно. Трябва да отпуснете бедрата, задните части и корема.

 

  • Стегнете мускулите около ануса си, сякаш се опитвате да контролирате изпускането на газове - след това се отпуснете. Опитайте се да не стискате дупето си заедно с ануса или да стискате мускулите на корема или бедрата.

 

  • А сега си представете, че уринирате и се опитайте да спрете потока и да започнете отново. Не правете това, докато всъщност уринирате, тъй като това може да доведе до проблеми - просто си представете и се опитайте са свиете мускулите и да контролирате процеса.

 

  • Можете да проверите дали използвате правилните мускули, като поставите върховете на пръстите си върху кожата зад скротума. Ако използвате правилните мускули, ще почувствате как мускулите се повдигат под пръстите ви всеки път, когато стегнете мускулите правилно.

 

"Просто трябва да запомните да дишате!"

 

След като намерихте правилните мускули, нека поработим с тях.

 

 

Има два различни вида мускулни упражнения на тазовото дъно за мъже, защото има два различни вида нервни влакна в тазовото ви дъно - "бавни мускулни влакна", които имат постоянен тонус, дори докато спите, и "бързи мускулни влакна", които работят бързо, когато са необходими за да удържите и контролирате изпускането, например, когато кашляте, кихате или бягате.

 

 

 

 

Бавни упражнения на тазовото дъно за мъже

 

  • Сега напрегнете мускулите на тазовото дъно (стиснете мускулите на ануса, без да напрягате дупето или корема) бавно, колкото е възможно по-силно, за да можете да усетите повдигане.

 

  • Опитайте се да задържите това повдигане за десет секунди - не забравяйте да дишате!

 

  • Бавно отпуснете мускулите и починете за 10 секунди.

 

  • Повторете!

 

Опитайте се да повторите това десет пъти. Не се притеснявайте, ако в началото не можете да задържите повдигането за десет секунди – с упражнения ще надградите това.

 

 

 

 

Бързи упражнения за тазовото дъно за мъже

 

  • Повторете същите действия като преди, но този път опитайте да стегнете мускулите възможно най-бързо – за 2-3 секунди.

 

  • Задръжте повдигането за десет секунди, след което отпуснете.

 

  • Опитайте се да направите това десет пъти.

 

Опитайте се да правите тези упражнения 3 до 6 пъти на ден, за да постигнете най-добри резултати.

 

 

 

Ако ви е трудно да правите тези упражнения, може би мускулите ви са твърде слаби, за да се свият сами. За да направят Кегел упражненията, Вашите мускули може да имат нужда от помощ.

 

 

Опитайте мъжки упражнения за тазовото дъно с Kegel8 V за мъже.

 

 

 

Тренажорът за тазово дъно Kegel8 V for Men се насочва към правилните мускули всеки път и извършва цялостна тренировка на тазовото Ви дъно, като работи, както върху „бързите“ мускулни влакна, така и върху „бавните“.

 

Не е необходимо да си спомняте 3 до 6 пъти на ден, за да правите упражненията си - използвайте своя Kegel8 V for Men веднъж на ден и клинично разработената програма ще извърши упражненията за тазово дъно само за минути.

 

Възвърнете контрола над любовния си живот и мехура си с Kegel8!

Когато една млада жена забременее за първи път се намират какви ли не “специалисти” и доброжелатели, които да ѝ дават съвети, препоръки, насоки и "най-добри практики". Но истината е, че освен че жената в този момент е доста уязвима, тя е и с бушуващи хормони, което допринася за лесно ранимото ѝ психическо състояние. А и да не се лъжем всяка следродилна депресия започва дори още по време на бременността. Затова е важно жената да се вслуша в собствения си глас и да разбера какви са нейните нужди в този момент.

прочети още

Ако водиш заседнал начин на живот, имаш нужда да се възстановиш след раждане или наближаваш менопауза , тогава най-вероятно изпитваш и редица дискомфорти с интимните мускули и областта на тазовото дъно.

прочети още

Сигурно вече сте чували за мускулатурата на тазовото дъно, в повечето случаи най-късно след раждането? Или за Кегел упражнения? А правили ли сте интимна гимнастика? Темата за здраво тазово дъно е в основата на днешния ни материал. В интервю за Стефи Стоянов от mammi.bg, Галина Начкова от Kegel8 България разказва повече за техниките за заздравяване на тазовото дъно, защо са важни и полезни и как да ги изпълняваме.

прочети още