Онлайн курс "Женско здраве" (на запис)

22 ноември 2020
Онлайн курс "Женско здраве" (на запис)

 

 

30 ДНИ "ЖЕНСКО ЗДРАВЕ" 

 
 
Онлайн обучение за здравето на тазовото дъно, който включва теми като възстановяването след раждане, подготовката за бременност, отслабването на мускулите в интимната област, неприятни симптоми като смъкване (пролапс), изпускане или липса на усещания, болка, напрежение и крампи,  ендометриоза и разширени вени в малкия таз, както и полезни практики за прибиране на корема, облекчаване на болките в кръста и изравняване на стойката. Курсът ще ви даде ценни знания и умения за това как да поддържате здравето на най-уязвимата си женска част и да усещате още по-добре в тялото си да се чувствате женствена и пълна с енергия. 
 
 
Обучението е водено от едни от най-добрите международни експерти в областта:
  • Галина Начкова, България - женски wellness треньор, консултант по тазовото дъно 
  • Евгения Перевозова, Русия - личен треньор, експерт по тренировки за жени

ФОРМАТ: на запис в затворена онлайн група 
 
СЪДЪРЖАНИЕ: 12 тренировки с Евгения Перевозова, 10 лекции + 4 Q & A сесии с Галина Начкова


ВЗЕМИ КУРСА НА СПЕЦИАЛНА ЦЕНА --> ТУК  *

 

*Моля със закупуване на курса изпратете платежно на office@kegel8.bg, за да получите достъп.

 

Организатори: Kegel България и WomanLifebook

 

 

Какво включва този онлайн курс?

  • Тренировки за укрепване на дълбоките мускули на таза и корема
  • Обучение за мобилизация на гръдния кош и изравняване на стойката
  • Дихателни упражнения
  • Йога и пилатес упражнения
  • Интимната гимнастика от древността до днес – значение и влияние върху женското здраве
  • Обучение за правилно изпълнение на Кегел упражненията
  • Практики за стягане и отпускане на тазовото дъно от различни школи
  • Обучение за ефективно използване на помощни средства и тренажори за тазово дъно.

 

За кого е курсът "Женско Здраве"?

 
Онлайн курсът е предназначен за жени, които искат да се справят с:
  • Болки в кръста след дълги разходки или изправяне
  • Висящ корем, включително след раждане или цезарово сечение
  • Въздух навлизащ във влагалището
  • Изпускане на урина (при бягане, кихане, кашляне, скачане)
  • Болки в долната част на гърба
  • Когато правите упражнения за корема, но той така и не изчезва
  • Разширени вени на органи в малкия таз
  • Диастаза (дивергенция на ректусния коремен мускул)
  • Отпускане стените на влагалището или вътрешните органи от 1-2 степен
  • Различни видове инконтиненция – неволно изпускане на урина
  • Дискомфорт в тазовото дъно, като болка с неизяснен произход
  • Ендометриоза
  • Дефицит на усещанията в тазовото дъно
  • Липса на желание за интимност с партньора.

 

 

Във видео представянето по-долу лекторите Галина Начкова, Евгения Перевозова и Анастасия Шахматова основател на WomanLifebook, разказват за ползите от курса и какви знания ще придобиете от обучението. 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Научи повече за "ядрото на женската красота"

 

В женската ни природа е заложено да полагаме всекидневна грижа за себе си. За да се поддържаме млади и красиви, ние жените следим с интерес последните тенденции в грима, козметиката, модата и естетичните процедури...

...И все пак има една част от тялото, която съвременната жена често пренебрегва, а тази част е „ядрото на женствеността“ или научно казано областта на тазовото дъно. Това е комплексът от мускули, съединителна тъкан и нервни влака, които формират сърцевината на женската интимност. Може да звучи странно, но точно тази област е съществена за здравето, красотата, психиката и нормалния начин на живот на всяка жена. Тазовото дъно отговаря за удоволствието с партньора, зачеването, раждането и контрола върху отделителните функции на човешкото тяло. 

 

В един или друг период от живота си, всяка дама разбира за важността на тази област, например когато настъпи отпускане именно „там долу“ в тялото ѝ. Отслабването на тези мускули води до много неприятности, като изпускания, смъкване и разместване на органи, незадоволителни усещания, за които повечето от нас не говорят дори с приятелка, а какво остава за гинеколога. Има много причини за отслабването на интимните мускули и напредването на възрастта не е единствената. 

Повече за това как да разберете дали всичко „там долу“ е наред, за справянето с неприятните състояния и колко е важна превенцията ще разберете на нашия онлайн курс „Женско здраве“.

 

 

От уебинарите с Галина Начкова вие ще получите следните знания:

  • Ще разберете как е устроено тазовото дъно и какви са признаците за здраво тазово дъно
  • Ще научите как да възстановите и да запазите тазовото си дъно здраво и силно, дори и с напредването на възрастта
  • Ще разбере за различните неприятни състояния, които могат да се появят 
    в тазовото дъно и какви са начините за справите с тях
  • Ще получите упражнения за справяне с дискомфорт като инконтиненция, пролапс и др.
  • Ще научите как да тествате силата на тазовото си дъно
  • Първа помощ при дискомфорт в тазовото дъно – 10 лесни стъпки, които можем да предприемем още сега
  • Знания за важността на превенцията докато сме млади и жизнени.

 

 

 

 

 

От тренировките с Евгения Перевозова вие ще получите следните резултати:

  • Ще укрепите предната коремна стена и ще стегнете корема като цяло
  • Драстично намаляване на диастазата
  • Изчезване на неприятната поява на въздух във влагалището по време на полов акт или обърнати пози
  • Укрепване на мускулите на тазовото дъно за намаляване изпускане на урина в стресови ситуации
  • Подобряване на координацията на коремните мускули за поддържане на правилна стойка
  • Болките в долната част на гърба и сакрума ще изчезнат
  • Възстановяване на коремни мускули и малкото дъно след раждане
  • Подготовка на тялото за здравословна и приятна бременност.

 
 

Искате ли да придобиете знания за "ядрото на женската красота" (тазовото дъно)? Искате ли да имате здраво тяло, тонус и комфорт в интимната област без повече отлагане? 

 
 
 

Запишете се за курса, като натиснете --> ТУК

 

Свържете се с нас на 0899 377 362, office@kegel8.bg

 
 
 

 

 

 

 

Когато една млада жена забременее за първи път се намират какви ли не “специалисти” и доброжелатели, които да ѝ дават съвети, препоръки, насоки и "най-добри практики". Но истината е, че освен че жената в този момент е доста уязвима, тя е и с бушуващи хормони, което допринася за лесно ранимото ѝ психическо състояние. А и да не се лъжем всяка следродилна депресия започва дори още по време на бременността. Затова е важно жената да се вслуша в собствения си глас и да разбера какви са нейните нужди в този момент.

прочети още

Ако водиш заседнал начин на живот, имаш нужда да се възстановиш след раждане или наближаваш менопауза , тогава най-вероятно изпитваш и редица дискомфорти с интимните мускули и областта на тазовото дъно.

прочети още

Сигурно вече сте чували за мускулатурата на тазовото дъно, в повечето случаи най-късно след раждането? Или за Кегел упражнения? А правили ли сте интимна гимнастика? Темата за здраво тазово дъно е в основата на днешния ни материал. В интервю за Стефи Стоянов от mammi.bg, Галина Начкова от Kegel8 България разказва повече за техниките за заздравяване на тазовото дъно, защо са важни и полезни и как да ги изпълняваме.

прочети още