Потентността и Кегел упражненията

19 май 2020
Потентността и Кегел упражненията

Знаете ли, че 6 месеца Кегел упражнения за мъже могат да са толкова ефективни, колкото и засилващите ерекцията лекарства за еректилна дисфункция!

 

 

 

Независимо дали страдате от еректилна дисфункция или просто искате да получите и поддържате по-твърда и по-силна ерекция, преди да се обърнете към лекарства, подсилете тазовото си дъно с мъжки упражнения на Кегел!

 

 

Вижте повече за това как се правят ТУК.

 

 

 

Скорошно проучване показа, че с 6 месеца упражнения на Кегел 76% от мъжете са показали значително подобрена сексуална функция - което е същото ниво на подобрение, постигнато с лекарствата за засилване на ерекцията.

 

 

 

 

 

Нещо повече, при Кегел упражненията резултатите са дългосрочни, което означава, че ще им се радвате дълго, докато ефектът от лекарствата се изчерпва с времето.

 

 

 

 

 

Кегел упражненията за мъже са лесни с Kegel8 V for Men!

 

 

Мислите, че упражненията на тазовото дъно изглеждат сложни и отнемат време?

 

Като се упражнявате с тренажора за тазово дъно Kegel8 V for Men, за броени седмици можете да укрепите тазовото си дъно и да извлечете ползите само за минути на ден.

 

Машината върши работата вместо вас, така че не е нужно да се притеснявате дали ще намерите правилните мускули или да направите правилното количество повторения.

 

 

o Поддържайте силна и здрава сексуална функция

 

o Получавайте по-здравословни, по- силни и по-добри ерекции

 

o Лекувайте еректилната дисфункция

 

o Помогнете си при преждевременна еякулация

 

o По-силни, по-тонизирани мускули на тазовото дъно

 

o Ефективни резултати само за минути на ден!

 

 

Редовните Кегел упражнения за мъже, заедно с малки промени в начина на живот, като намаляване на алкохола и цигарите, означават, че след няколко седмици можете да си възвърнете контрола и да се насладите на най-добрия сексуален живот, който сте имали някога.

 

 

Върнете си контрола днес с Kegel8 V for Men!

 

 

 

Източници:

  1. Dorey G, Speakman M, Feneley R, Swinkels A, Dunn C, Ewings P. Randomised controlled trial of pelvic floor muscle exercises and manometric biofeedback for erectile dysfunction. Br J Gen Pract. 2004;54(508):819–825. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1324914/

Събитието стартира на 15.02.2021. Това е онлайн обучение на Кегел България в партньорство с WomanLifebook. WomanLifebook е сертифицирана школа по личностно развитие, в която всяка жена може да напише своята щастлива история.

прочети още

Тазовото дъно е комплекс от мускули и съединителна тъкан, които обхващат областта на перинеума и ануса – от срамната кост до опашната кост. Тяхната роля е да поддържат всички органи в малкия ни таз като пикочния мехур, вагината, матката, червата на място, да контролират работата им, така че да няма инциденти и изпускания, да поддържат увеличената тежест по време на бременността, да подпомагат раждането и да ни помагат да имаме по-интензивни интимни усещания. Тези мускули понякога отслабват и това води до много неприятности като изпускания, смъкване и разместван ена органи, незадоволителни усещания, за които повечето от нас не говорят дори и с гинеколога си. За да разберете дали и как функционират тези мускули, можете да си направите няколко лесни теста вкъщи.

прочети още

Мускулите на тазовото дъно отдавна са признати като жизненоважни за поддържането на органите в малкия таз, за здравословната сексуална функция и за осигуряването на контрол на отделителните ни функции. Освен това те допринасят за стабилността на тялото ни и правилна стойка като анатомично и функционално свързват тазовите органи – вагината, матката, пикочния мехур и ректума – но също така помагат за независимото функциониране на всеки един от тях поотделно.

прочети още