Потентността и Кегел упражненията

19 май 2020
Потентността и Кегел упражненията

Знаете ли, че 6 месеца Кегел упражнения за мъже могат да са толкова ефективни, колкото и засилващите ерекцията лекарства за еректилна дисфункция!

 

 

 

Независимо дали страдате от еректилна дисфункция или просто искате да получите и поддържате по-твърда и по-силна ерекция, преди да се обърнете към лекарства, подсилете тазовото си дъно с мъжки упражнения на Кегел!

 

 

Вижте повече за това как се правят ТУК.

 

 

 

Скорошно проучване показа, че с 6 месеца упражнения на Кегел 76% от мъжете са показали значително подобрена сексуална функция - което е същото ниво на подобрение, постигнато с лекарствата за засилване на ерекцията.

 

 

 

 

 

Нещо повече, при Кегел упражненията резултатите са дългосрочни, което означава, че ще им се радвате дълго, докато ефектът от лекарствата се изчерпва с времето.

 

 

 

 

 

Кегел упражненията за мъже са лесни с Kegel8 V for Men!

 

 

Мислите, че упражненията на тазовото дъно изглеждат сложни и отнемат време?

 

Като се упражнявате с тренажора за тазово дъно Kegel8 V for Men, за броени седмици можете да укрепите тазовото си дъно и да извлечете ползите само за минути на ден.

 

Машината върши работата вместо вас, така че не е нужно да се притеснявате дали ще намерите правилните мускули или да направите правилното количество повторения.

 

 

o Поддържайте силна и здрава сексуална функция

 

o Получавайте по-здравословни, по- силни и по-добри ерекции

 

o Лекувайте еректилната дисфункция

 

o Помогнете си при преждевременна еякулация

 

o По-силни, по-тонизирани мускули на тазовото дъно

 

o Ефективни резултати само за минути на ден!

 

 

Редовните Кегел упражнения за мъже, заедно с малки промени в начина на живот, като намаляване на алкохола и цигарите, означават, че след няколко седмици можете да си възвърнете контрола и да се насладите на най-добрия сексуален живот, който сте имали някога.

 

 

Върнете си контрола днес с Kegel8 V for Men!

 

 

 

Източници:

  1. Dorey G, Speakman M, Feneley R, Swinkels A, Dunn C, Ewings P. Randomised controlled trial of pelvic floor muscle exercises and manometric biofeedback for erectile dysfunction. Br J Gen Pract. 2004;54(508):819–825. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1324914/

Когато една млада жена забременее за първи път се намират какви ли не “специалисти” и доброжелатели, които да ѝ дават съвети, препоръки, насоки и "най-добри практики". Но истината е, че освен че жената в този момент е доста уязвима, тя е и с бушуващи хормони, което допринася за лесно ранимото ѝ психическо състояние. А и да не се лъжем всяка следродилна депресия започва дори още по време на бременността. Затова е важно жената да се вслуша в собствения си глас и да разбера какви са нейните нужди в този момент.

прочети още

Ако водиш заседнал начин на живот, имаш нужда да се възстановиш след раждане или наближаваш менопауза , тогава най-вероятно изпитваш и редица дискомфорти с интимните мускули и областта на тазовото дъно.

прочети още

Сигурно вече сте чували за мускулатурата на тазовото дъно, в повечето случаи най-късно след раждането? Или за Кегел упражнения? А правили ли сте интимна гимнастика? Темата за здраво тазово дъно е в основата на днешния ни материал. В интервю за Стефи Стоянов от mammi.bg, Галина Начкова от Kegel8 България разказва повече за техниките за заздравяване на тазовото дъно, защо са важни и полезни и как да ги изпълняваме.

прочети още