Топ съвети за пътуване с инконтиненция

18 август 2021
Топ съвети за пътуване с инконтиненция
Най-добрите съвети когато ви предстои пътуване, а страдате от инконтиненция

 

 

Планирането на почивка далеч от комфорта на собствения ви дом може да бъде трудно, ако страдате от слабост на пикочния мехур. Това не означава, че не можете да пътувате, ако страдате от инконтиненция (изпускане на урина). Стига да планирате внимателно и прецизно, няма причина да не си позволите малко лятно слънце и море.

 

За да ви помогнем по пътя :), ви даваме лесни съвети при слабост на пикочния мехур, за които може и да не сте се замисляли когато ви предстои пътуване:

Планирайте предварително


Ако редовният достъп до тоалетна е от съществено значение за вас, най-добре е да изберете транспорт, който разполага с тоалетна. Така че, ако пътуване с автобус за дълъг уикенд, уверете се, че има тоалетна! Ако имате възможност да резервирате места предварително, винаги можете да опитате да запазите място най-близко до тоалетната. Или планирайте времето за пътуване и вида транспорт, като имате предвид навиците на пикочния си мехур/червата.

Кегели, Кегели, Кегели


Ако в най-лошия сценарий „съдържанието“ на пикочния мехур заплашва да се появи изненадващо, Кегел упражненията може да са ваш безценен помощник. Ако получите позив за уриниране и нямате къде да го направите, опитайте да седнете на твърда, равна повърхност. Налягането може да помогне за поддържане на мускулите на тазовото ви дъно и за спиране на нежеланите „течове“. Внимателно и с равномерно дишане изпълнете няколко упражнения на Кегел за допълнителна защита. Можете да научите как се правят Кегел упражненията тук!

Внимавайте с храните и напитките


Почивните дни са идеалното време да се отпуснете и да се насладите на живота. Поне така си казваме за наше успокоение, нали? Но все пак внимавайте с летните коктейли, особено с Маргаритите на плажа или Просекото, което всички обичаме докато чакаме по летищата. Всяка форма на алкохол може да раздразни пикочния ви мехур. Това важи и за газираните напитки. Обърнете внимание и на храната си, опитайте се да се придържате възможно най-близко към обичайната си диета и храните, които знаете, че ви понасят добре и не обострят проблема ви с изпускането.


Бъдете „екипирани“


Уверете се, че сте добре снабдени със санитарни консумативи, преди да пътувате. Никога не се знае кога ще ви е необходим удобен клин, който абсорбира подмокрянето, пакет кърпички или дамски превръзки. Ако се нуждаете от специфични хигиенни материали или дори перилни препарати, уверете се, че сте се подготвили и имате всичко опаковано на лесно място, за да го вземете при необходимост.

 

Поемете контрола


Най-доброто, което можете да направите за себе си, е да поемете контрола върху здравето на пикочния мехур възможно най-рано. Упражненията за тазовото дъно са задължителни при слабост на пикочния мехур - независимо дали изпускате малко урина, когато се смеете, или от време на време станете свидетели на по-сериозно и неотложно „изтичане“ - всичко това е инконтиненция. Започнете да практикувате Кегели още днес, за да си спестите неприятните моменти по време на път и да се наслаждавате качествено на почивката си!

 

Ами ако Кегелите не работят?


Ако не виждате резултати от упражненията на Кегел, възможно е да не ги изпълнявате правилно.


За да изпълните Кегел упражненията трябва да:

  • Стегнете мускулите около ануса (сякаш се опитвате да задържите газове)
  • Стегнете мускулите около влагалището
  • Стиснете и повдигнете тези зони едновременно, за да извършите ефективна контракция на тазовото дъно.

 

Изображение на слаби и силни мускули на тазово дъно при жената

 

Единственият проблем със самостоятелните (механични) упражнения за тазовото дъно е, че е трудно да разберете дали ги правите правилно, особено когато вече има някаква форма на дисфункция. С другите мускули на тялото ни е доста лесно да се определи кога те работят добре и кога се свиват. Но тъй като мускулите на тазовото дъно са разположени вътре в нас и на практика са скрити (вижте схемата по-горе), ще бъде доста трудно да ги гледате дали се свиват и повдигат вътре във вас...

Един от начините, по които можете да гарантирате ефективността на вашите Кегел упражнения, е да използвате „инструмент“ за биологична обратна връзка. Кегел тежестите (вагиналните конуси) имат уникална индикаторна опашка, която ви позволява да видите в реално време дали тренирате интимните си мускули правилно или не. Докато стягате и повдигате, опашката на конуса се движи надолу – да, може да е толкова е лесно! Плюс това, комплектът ни с Кегел тежести се предлага с три различни конуса (с различна големина и тегло), които дават на тазовото ви дъно задълбочена тренировка и помагат да изградите издръжливостта си с течение на времето. А най-хубавото е, че заедно с вагиналните конуси вие получавате и книжка подарък с упражнения за начинаещи и напреднали, разработени от физиотерапевти по тазово дъно.

 

Разгледай Кегел тежестите (вагиналните конуси)

 

 


 

 

Над 30% от жените не могат правилно да „набират“ интимните си мускули.


Често жените са отлагали решението на проблемите с тазовото си дъно толкова дълго, че не могат да постигнат ефективно свиване на мускулите тазовото си дъно. Трябва да знаете, че това не е краят, съществува и друг вид помощ! Физиотерапия в домашни условия! Устройствата за електрическа стимулация, като Kegel8 Ultra 20 V2, използват естествените електрически импулси на тялото, за да стимулират мускулите на тазовото дъно и да произвеждат ефективно свиване и отпускане, бързо лесно и дискретно само с натискането на един бутон! Това означава, че всички догадки са елиминирани и можете да сте сигурни, че тазовото ви дъно получава ефективна тренировка всеки път щом използвате топ тренажора, който е №1 в света.

 

Kegel8 Ultra 20 V2

 

 

Вземи своя тренажор още сега! Не отлагай отново! 

 

 

 

Отзиви за електронния тазов тренажор Kegel8 Ultra 20 V2

 

 

 


"Използвах друг продукт от известно време, купих го изгодно от магазина за възрастни, но не почувствах никакво подобрение, а ентусиазмът ми се изгуби. Съжалих, че не потърсих предварително в интернет, а направих емоционален избор, бях в пълно отчаяние и мислех, че нямам друго решение. Не разбирам защо специалистите не препоръчват продуктите ви, та те спасяват жените, не знам как никой не говори за ползите, направо съм изумена!!! След тотално отчаяние попаднах на електронния тренажор на Кегел и реших да направя последен опит, закупих го на изплащане, за да ми е спокойно. Обаче да ви кажа бях стъписана, когато почувствах ефекта веднага. Не съжалявам, че се доверих на тези мили момичета, само да знаех по-раничко, нямаше да имам главоболия. Много съм доволна и за мен това е единственото нещо, което даде резултат при изпускането. Разказвам за уреда на роднини и приятелки, защото много от тях имат този проблем" – Людмила, 51 г.

 

 

 


"Купих електронния уред Kegel8 Ultra 20 V2, за да избегна операция. След около седмица употреба на машинката, видях невероятен резултат. След години на слаб, неработещ пикочен мехур и превръзки за изпускане, забелязах разлика. Нямаше нищо по превръзката – честно казано си мислех, че вече ще изпускам урина завинаги! Невероятна е тази машина и съм толкова щастлива, че махнах превръзките завинаги!“ – Жаки, 47 г.

 

 

 

..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

Статията има за цел да ви предостави полезна информация и не може да замести консултацията с лекар. Преди да предприемете каквото и да е лечение, задължително се консултирайте с медицински специалист.

 

 

 

Заповядайте в нашата общност посветена на "Женския wellness" (женското благополучие), където ще срещнете подкрепа и разбиране от други прекрасни дами. С членството си в групата всяка седмица ще се преоткривате като жена. В групата ни ще разглеждаме теми като - тазовото дъно, женското здраве, интимната гимнастика, тренажорите за тазово дъно, играчките за възрастни, както и много арт терапии свързани с йони, чувствеността, сексуалността и развитието на женствеността и женската енергия. Добре дошли!

 

 

 

 

 

 

 

 

Момичетата на възраст от 12 до 17 г. трябва да бъдат обучавани в училище как да изпълняват упражнения за тазовото дъно. Това се посочва в проект за нови здравни препоръки на National Institute of Health and Care (NICE) – Националният институт по здраве и грижи във Великобритания.

прочети още

Информацията в книгата на Екатерина Смирнова е необходима на всяка жена, независимо от нейната възраст и разбирания!

прочети още

1 от 10 жени на възраст под 40 години страда от слабост на тазовото дъно (отпускане на интимните мускули).

прочети още