ТРЕНИРОВКИ И ЗА МОЯТА В.

22 февруари 2018
ТРЕНИРОВКИ И ЗА МОЯТА В.

 

Kegel8 Mother Nurture

 

Тренирала съм какво ли не, за да имам хубава стойка, походка, здраво тяло, но не си бях давала сметка колко са важни вагиналните мускули и тези на тазовото дъно. Причината да се замисля за това е моя приятелка, която малко преди да навърши 40 роди с лекота и без усложнения благодарение на упражненията на Кегел, които правеше по съвет на гинеколожката си. Да експериментирам с вагиналния тренажор ми се стори интересна възможност. Спечели ме фактът, че е английска разработка. В интернет отзивите са само положителни, продажбите – хитови. Имах известни резерви, че упражненията се правят чрез електро- и невростимулация. Но тъй като тренирам фитнес по системата Xbody, базирана на същия принцип, и резултатите са много по-добри от опита ми с най-различни спортове до момента, реших да опитам. Избрах Kegel8 Mother Nurture, създаден за жени преди зачеване, по време на раждане и след това. Аз не съм раждала. С първоначалното ниво, което измерих по скалата на стягане на Kegel8, едва ли мога да се гордея – 3... от 9 възможни. Погледнах – за резултат между 1 и 3 коментарът накратко беше: „Вероятно не си толкова силна, колкото си си мислила...“ Амбицирах се и към гиричките, тичането, лицевите опори, коремните преси, нападите, клековете... добавих и тренировки за моята В. Двайсет дни, почти всеки ден. В началото започнах по два пъти дневно сутрин и вечер да редувам двете програми за нераждали жени. Едната работи за засилване на вагиналните мускули, другата – за стабилизиране на тазовото дъно. Когато усетя сухота, пропускам тренировка. Тъй като напоследък пътувах, ми оставаше време за по една програма веднъж дневно. Съобразявам се с изискването наоколо да няма електронни и електрически устройства, микровълнови печки и радио. Бях и на гинекологичен преглед, преди да започна, за да се уверя, че съм здрава и мога да проведа този експеримент. След 20 дни нивото ми е 5 по скалата на Kegel8 – умерен резултат, върху който мога да надграждам, дори обещавам стоманени Кегел мускули скоро! Обнадеждаващо предвид факта, че чувствителността ми се е повишила осезателно. Изпитвам и по-голямо желание, и по-голямо удоволствие от секса.

 

P. S. Предимствата на тази машинка са, че освен да направи мускулите на тазовото дъно по-здрави, може да помогне за облекчаване на болките при раждане и за възстановяване и укрепване на слаба или увредена мускулна тъкан, след като бебето се е появило.

 

Ревюто на тренажора Kegel8 Mother Nurture е написано от Лилия Илиева, която е редактор в списание Ева. Целият материал е публикуван тук.

Руският хитов тренажор за интимна гимнастика е в предпродажба до 28 октомври

прочети още

Момичетата на възраст от 12 до 17 г. трябва да бъдат обучавани в училище как да изпълняват упражнения за тазовото дъно. Това се посочва в проект за нови здравни препоръки на National Institute of Health and Care (NICE) – Националният институт по здраве и грижи във Великобритания.

прочети още

Информацията в книгата на Екатерина Смирнова е необходима на всяка жена, независимо от нейната възраст и разбирания!

прочети още