В каква поза да правя упражненията с тренажорите на Kegel8?

20 юни 2017
В каква поза да правя упражненията с тренажорите на Kegel8?

 

Препоръки как да тренирате с тренажор

 

Препоръчваме ви първоначално да използвате Kegel8 или в легнало положение, или седнали с вдигнати крака. Това ще ви помогне да свикнете с усещането да ползвате тренажор и да не позволите сондата да се размести. Важно е сондата да поддържа контакт с мускулите на тазовото дъно, за да може да ги упражнява правилно. Ако мускулите ви не правят ефективен контакт със сондата, ще забележите, че не можете да увеличите нивото над 6, 7 или 8 mA. Помнете, че колкото по-високо е силата измервана с mA, толкова по-добра ще е програмата и толкова по-силна тренировка на тазовите мускули, но това разбира се не е непременно целта.

 

Внимавайте с усещанията, които получавате когато усилвате милиамперите на тренажора Ултра 20. Ако усетите дискомфорт като боцкане, дразнене или в най-лошия случай болка, съветваме ви веднага да намилите степента от бутона минус "-". Целта на тренировката е да се чувствате максимално комфортно, да имате усещания, но те да са приятни за вас самата.

 

Когато сте с вдигнати крака  (напр. в леглото докато четете любима книга), опитайте да променяте ъгъла на наклон на краката си като да вдигате колената си. Подобни вариации ще променят ъгъла, под който сондата е в контакт с влагалището ви и така ще се упражняват различни части на тазовите ви мускули.

 

Когато натрупате малко опит, ще можете да се движите с Kegel8, да вършите домакинска работа, да се приготвяте за работа и да проверявате имейлите си и още куп неща и то докато се упражнявате! Не е ли прекрасно? Не са ангажирате да следите монитора или да отмервате стискания и отпускания, избирате нужната ви програма, настройвате милиамперите и уредът започва работа сам. Какво по-хубаво от това? Спестявате време и то докато се грижите за себе си. Само не се отказвайте още след първите няколко опшита, резултатите няма да закъснеят и скоро ще установите кой е най-удобният начин да ползвате уреда в леглото или с халат докато отмятате задачи. Бъдете креативни и опитвайте различни варианти - винаги има начин! :-)

 

 

Имате пролапс? Това не пречи на тренировките с тренажор

 

Ако имате пролапс, ви препоръчваме да правите упражненията с тренажора Ултра 20, легнали с високо вдигнати бедра. Поставете възглавница под таза си - това ще ви гарантира, че не упражнявате натиск върху тазовото дъно, докато тренирате. Може също да ви бъде по-лесно да се упражнявате сутрин, преди органите на таза ви да имат време да се "смъкнат", тогава тялото е релаксирано и възстановено и е вероятно да не изпитвате болка.

 

Когато имате колебания и възникват повече въпроси, не забравяйте, че екипът ни е на разположение всеки ден в работно време. Не се колебайте да ни пишете и да споделите с нас какво ви тревожи. Ние с радост ще отговорим подробно на всичките ви въпроси на office@kegel8.bg или на директно съобщение в нашата Facebook страница - https://www.facebook.com/Kegel8Bulgaria/

 

 

Руският хитов тренажор за интимна гимнастика е в предпродажба до 28 октомври

прочети още

Момичетата на възраст от 12 до 17 г. трябва да бъдат обучавани в училище как да изпълняват упражнения за тазовото дъно. Това се посочва в проект за нови здравни препоръки на National Institute of Health and Care (NICE) – Националният институт по здраве и грижи във Великобритания.

прочети още

Информацията в книгата на Екатерина Смирнова е необходима на всяка жена, независимо от нейната възраст и разбирания!

прочети още